Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SERVQUAL METHOD
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000123107   
Customer satisfaction study using the Servqual method.
[Aut.]: Aneta Kania, K. Plasczyk.
-J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2018 vol. 86 iss. 2, s. 78-84, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

badanie satysfakcji klienta ; metoda Servqual ; jakość

customer satisfaction surveys ; Servqual method ; quality

2/15
Nr opisu: 0000127380   
Evaluation of transport processes quality with servqual and TUL methods.
[Aut.]: Aleksander Sładkowski, Maria Cieśla, Bartosz Krupa.
-LOGI 2018 vol. 9 no. 2, s. 61-72, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

metoda Servqual ; ocena procesu transportu ; jakość procesu transportu

Servqual method ; transport process evaluation ; transport process quality

3/15
Nr opisu: 0000121505   
Improving the service with the Servqual method.
[Aut.]: Katarzyna Midor, M. Kucera.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2018 vol. 26 iss. 1, s. 60-65, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

doskonalenie ; usługi ; jakość ; metoda Servqual ; hurtownia farmaceutyczna

improvement ; service ; quality ; Servqual method ; pharmaceutical wholesaler

4/15
Nr opisu: 0000118675   
Wykorzystanie metody Servqual do doskonalenia usługi - studium przypadku.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 7, s. 191-201, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Jakość, bezpieczeństwo, środowisko. Red.: Artur Kuboszek, Elżbieta Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

metoda Servqual ; doskonalenie ; jakość ; hurtownia farmaceutyczna ; usługi

Servqual method ; improvement ; quality ; pharmaceutical wholesaler ; services

5/15
Nr opisu: 0000107483
Model profilu czynników wpływających na poziom jakości obsługi klienta niepełnosprawnego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, 199 s., bibliogr. 160 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 603)

niepełnosprawność ; obsługa klienta ; jakość obsługi ; administracja samorządowa ; województwo śląskie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja

disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration

6/15
Nr opisu: 0000072084   
Czynniki jakości usług świadczonych przez przychodnie medyczne.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

jakość usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual

service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method

7/15
Nr opisu: 0000068743
Badania w zakresie identyfikacji potrzeb i oceny barier w dostępie do usług publicznych i rozwoju osób z niepełnosprawnością. Analiza poziomu jakości obsługi klienta niepełnosprawnego - wyniki badań ankietowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 39-57

osoba niepełnosprawna ; jakość usług ; metoda Servqual

disabled person ; quality of service ; Servqual method

8/15
Nr opisu: 0000057445   
Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości w usługach medycznych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.

usługi medyczne ; jakość usług ; zarządzanie jakością ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf

medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method

9/15
Nr opisu: 0000058619
Pomiar postrzeganej i oczekiwanej jakości na przykładzie wybranej usługi motoryzacyjnej.
[Aut.]: Michał Zasadzień, M. Kolak.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Konkurencja i kooperacja w strategiach zarządzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.

badanie satysfakcji klienta ; myjnia samochodowa ; warsztat wulanizacyjny ; metoda Servqual ; potrzeby klienta

customer satisfaction need ; car wash ; vulcanizing shop ; Servqual method ; customer needs

10/15
Nr opisu: 0000049247   
Wykorzystanie metody Servqual do badania jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, 122 s., bibliogr. 67 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 208)

administracja publiczna ; jakość usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

11/15
Nr opisu: 0000073616
Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.

jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości

service quality ; Servqual method ; quality measurement

12/15
Nr opisu: 0000025597
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług świadczonych przez szkołę.
[Aut.]: Radosław Wolniak, W. Waśka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 55-78, bibliogr. 36 poz.

metoda Servqual ; szkoła ; jakość usług ; jakość kształcenia

Servqual method ; school ; quality of services ; level of education

13/15
Nr opisu: 0000025755
Wykorzystanie metody Servqual w administracji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Zabrzu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, A. Jasikowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 17-39, bibliogr. 37 poz.

metoda Servqual ; administracja publiczna ; jakość usług

Servqual method ; public administration ; quality of services

14/15
Nr opisu: 0000010588   
Wykorzystanie metody SERVQUAL.
[Aut.]: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
-Probl. Jakości 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.

stacja paliw ; jakość usług ; metoda Servqual ; zarządzanie jakością

petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management

15/15
Nr opisu: 0000011556
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług bankowych.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.

metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jakość usług

Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service

stosując format:
Nowe wyszukiwanie