Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CSI
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000122454   
Assessment of customer satisfaction in logistic operators.
[Aut.]: Marzena Kramarz, M. Slupina.
-Logist. Transp. 2017 vol. 35 no. 3, s. 13-20, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

indeks satysfakcji klienta ; CSI ; mapy jakości ; logistyczna obsługa klienta

Customer Satisfaction Index ; CSI ; quality maps ; logistics customer service

2/9
Nr opisu: 0000124378   
Corporate social responsibility and corporate social irresponsibility.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 4, s. 106-115, bibliogr. 46 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

CSR ; CSI ; etyka biznesu ; zachowania organizacyjne

CSR ; CSI ; business ethics ; organizational behavior

3/9
Nr opisu: 0000114881   
Etyka biznesu - przegląd pojęć i koncepcji.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2016 nr 4, s. 79-97, bibliogr. 75 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

etyka biznesu ; CSR ; CSI ; CSP

business ethics ; CSR ; CSI ; CSP

4/9
Nr opisu: 0000103471      
Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
-Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1

obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe

customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services

5/9
Nr opisu: 0000088504   
Skuteczność flagowego przedsiębiorstwa sieci dystrybucji wyrobów hutniczych.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 201-215, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

dystrybucja wyrobów ; sieć dystrybucji ; przedsiębiorstwo flagowe ; wyroby hutnicze ; CSI

distribution of products ; distribution network ; flag enterprise ; metallurgical product ; CSI

6/9
Nr opisu: 0000077108   
The efficiency of integrators of a metallurgic products distribution network.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
-Res. Logist. Prod. 2012 vol. 2 no. 3, s. 209-220, bibliogr. 9 poz.

sieć dystrybucji ; integrator ; CSI ; wyroby hutnicze

distribution network ; integrator ; CSI ; metallurgical product

7/9
Nr opisu: 0000074064   
Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.

jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta

quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction

8/9
Nr opisu: 0000071573
Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.

jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja

quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication

9/9
Nr opisu: 0000038560
Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 190 s., bibliogr.
Skrypt nr 2422

satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI

client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI

stosując format:
Nowe wyszukiwanie