Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZMIANY ZACHOWAŃ PODMIOTÓW RYNKOWYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000073616
Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.

jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości

service quality ; Servqual method ; quality measurement

2/7
Nr opisu: 0000078499
Nowe drogi wykorzystania marketingu w przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 119-123

marketing ; przedsiębiorstwo ; innowacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem

marketing ; enterprise ; innovative management the enterprise

3/7
Nr opisu: 0000078465
Uwarunkowania lojalności klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 71-79

klient ; lojalność klienta

client ; customer loyalty

4/7
Nr opisu: 0000086440
Wpływ inteligencji emocjonalnej i orientacji w kwestiach emocji na zmiany zachowań podmiotów rynkowych.
[Aut.]: Lilianna* Wojtynek.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 98-110

5/7
Nr opisu: 0000031350
Wpływ kapitału społecznego na realizację współczesnej koncepcji marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw świadczących usługi teleinformatyczne.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 2. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 153-160

6/7
Nr opisu: 0000078501
Wykorzystanie rachunku kosztów w procesie oceny rentowności klientów.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 139-146

rachunek kosztów ; rentowność ; wartość przedsiębiorstwa

cost account ; profitability ; enterprise value

7/7
Nr opisu: 0000078497
Zachowania konsumenta na rynku nieruchomości mieszkaniowych.
[Aut.]: Ewa* Stachura.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 48-59

nieruchomość ; rynek nieruchomości ; zachowania konsumentów

real estate ; real estate market ; consumer behaviour

stosując format:
Nowe wyszukiwanie