Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ - DOSKONALENIE ORGANIZACJI
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000071573
Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.

jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja

quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication

2/7
Nr opisu: 0000071574
Aspekty doskonalenia organizacji uwzględniające gospodarkę materiałową.
[Aut.]: Jacek Sitko.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 1. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2010, s. 204-213, bibliogr. 8 poz.

jakość ; zarządzanie ; planowanie ; materiał ; odlewnia

quality ; management ; planning ; material ; foundry

3/7
Nr opisu: 0000075748
Dbałość o rozwój kadr w systemach zarządzania jakością.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 1. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2010, s. 327-349, bibliogr. 24 poz.

rozwój kadry ; zaangażowanie ; jakość

staff development ; engagement ; quality

4/7
Nr opisu: 0000071575   
Doskonalenie systemów zarządzania w małych firmach.
[Aut.]: Jerzy* Ścierski.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 1. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2010, s. 239-250, bibliogr. 7 poz.

jakość ; doskonalenie ; procesy ; skuteczność

quality ; improvement ; processes ; effectiveness

5/7
Nr opisu: 0000110359
Jakość jako efekt działań marketingowych w sektorze publicznym.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 235-243, bibliogr. 6 poz.

jakość ; sektor publiczny ; marketing ; placówka oświatowa

quality ; public sector ; marketing ; educational institution

6/7
Nr opisu: 0000069910
Utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w organizacji.
[Aut.]: Joanna Toczyńska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 1. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2010, s. 251-264, bibliogr. 6 poz.

ISO ; jakość ; utrzymanie ; doskonalenie

ISO ; quality ; maintenance ; betterment

7/7
Nr opisu: 0000073654
Zarządzanie jakością a koncepcje przywódcze.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 1. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 449-459, bibliogr. 8 poz.

jakość ; doskonalenie jakości ; przywództwo

quality ; quality improvement ; leadership

stosując format:
Nowe wyszukiwanie