Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000110402
Specyfika narzędzi marketingu oświatowego.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne koncepcje zarządzania. Red. Joanna Gonicka. Łódź : Wydaw. Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, 2008, s. 49-58, bibliogr.

marketing oświatowy ; edukacja ; dystrybucja ; promocja

educational marketing ; education ; distribution ; promotion

2/2
Nr opisu: 0000114487
Współdziałanie w formie aliansu strategicznego jako metoda wspierania działalności innowacyjnej.
[Aut.]: Izabela Jonek-Kowalska.
W: Współczesne koncepcje zarządzania. Red. Joanna Gonicka. Łódź : Wydaw. Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, 2008, s. 25-31, bibliogr.

alians strategiczny ; działalność innowacyjna ; innowacyjność ; przedsiebiorstwo

strategic alliance ; innovative venture ; innovation ; enterprise

stosując format:
Nowe wyszukiwanie