Wynik wyszukiwania
Zapytanie: THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000111529
Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42

reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media

2/2
Nr opisu: 0000111530
Strategies for using virtual communities in building customer capital.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 41

zasoby wiedzy ; kapitał klienta ; społeczność wirtualna

knowledge resources ; customer capital ; virtual community

stosując format:
Nowe wyszukiwanie