Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TECHNOLOGIE KOMPUTEROWE W ROZWOJU NAUKI TECHNIKI I EDUKACJI
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000079153
Customer Relationship Management (CRM) jako zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami - wybrane problemy.
[Aut.]: Zygmunt Korban.
W: Technologie komputerowe w rozwoju nauki, techniki i edukacji. Pod red. A. Jastriebowa, B. Kuźmińskiej-Sołśni, M. Raczyńskiej. Radom : Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, 2012, s. 54-61, bibliogr. 15 poz. (Informatyka w Dobie XXI Wieku ; t. 8 1642-5278)

Customer Relationship Management ; marketing zakupów ; sprzedaż

Customer Relationship Management ; buyer marketing ; sale

2/2
Nr opisu: 0000075232
Informatyczne wspomaganie kognitywnego aspektu strategicznych decyzji.
[Aut.]: Anna** Kijewska.
W: Technologie komputerowe w rozwoju nauki, techniki i edukacji. Pod red. A. Jastriebowa, B. Kuźmińskiej-Sołśni, M. Raczyńskiej. Radom : Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego, 2012, s. 42-53, bibliogr. 25 poz. (Informatyka w Dobie XXI Wieku ; t. 8 1642-5278)

decyzja ; podejmowanie decyzji ; system wspomagania decyzji ; kognitywistyka

decision ; decision making ; decision support system ; cognition

stosując format:
Nowe wyszukiwanie