Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SUSTAINABILITY IN ENGINEERING EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000107424   
Air pollutants and adverse health effects as the subject of the seminars using the new pedagogical approach - case teaching implementation example.
[Aut.]: Józef Pastuszka, Krzysztof Pikoń, Monika Czop.
W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 691-695, bibliogr. 4 poz. (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]

aktywne uczenie się ; studium przypadku ; metody nauczania ; kurs inżynierski

active learning ; case study ; teaching methods ; engineering cours

2/5
Nr opisu: 0000107422   
Learning by doing approach implementation in project management courses.
[Aut.]: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka.
W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 612-619, bibliogr. 4 poz. (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]

nauka przez praktykę ; zarządzanie projektem ; metody nauczania

learning by doing ; project management ; teaching methods

3/5
Nr opisu: 0000107421   
Pedagogical evolution based on implementation of case teaching method in masters engineering courses.
[Aut.]: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka.
W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 236-243, bibliogr. 7 poz. (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]

aktywne uczenie się ; studium przypadku ; metody nauczania ; kurs inżynierski

active learning ; case study ; teaching methods ; engineering cours

4/5
Nr opisu: 0000107426   
Strengthening competences of engineering graduates through supplementary actions - experience gained.
[Aut.]: Jacek Kalina.
W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 703-709, bibliogr. 4 poz. (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]

kształcenie inżynierów ; budowanie kompetencji ; ewolucja metod nauczania

engineering education ; building competence ; evolution of teaching methods

5/5
Nr opisu: 0000107430   
Targeted post-course survey of project organised course as an example of students' engagement in learning process.
[Aut.]: Lucyna Czarnowska, Zbigniew Żmudka.
W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 275-283, bibliogr. 4 poz. (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]

aktywne uczenie się ; edukacja inżynierska ; nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów ; PBL ; ocena nauczyciela

active learning ; engineering education ; problem based learning ; PBL ; teacher assessment ; targeted post-course survey

stosując format:
Nowe wyszukiwanie