Wynik wyszukiwania
Zapytanie: STRATEGICZNY WYMIAR MODELI BIZNESU W ZARZĄDZANIU WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTW - K
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000101405
Komunikowanie społecznej odpowiedzialności łańcucha dostaw w social mediach.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
W: Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - kierunki rozwoju. Red. Adam Jabłoński i Marek Jabłoński. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014, s. 575-587, bibliogr. (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )

zarządzanie łańcuchem dostaw ; media społecznościowe ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR

supply chain management ; social media ; corporate social responsibility ; CSR

2/2
Nr opisu: 0000102337
Pracownik w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik, Wioletta Ocieczek.
W: Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - kierunki rozwoju. Red. Adam Jabłoński i Marek Jabłoński. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014, s. 307-322, bibliogr. 18 poz. (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )

stosując format:
Nowe wyszukiwanie