Wynik wyszukiwania
Zapytanie: STRATEGIC INNOVATIVE MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000130186   
Assessing reputation of an enterprise as a socially responsible organization.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
W: Strategic Innovative Marketing. 6th IC-SIM, Pafos, Cyprus 2017. Eds. Damianos P. Sakas, Dimitrios K. Nasiopoulos. Springer : Cham, 2019, s. 143-150, bibliogr. 16 poz. (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)

reputacja korporacyjna ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa

corporate reputation ; CSR ; CSR management ; enterprise's stakeholders

2/2
Nr opisu: 0000112323
The concept of corporate reputation assessment model-the stock market investors perspective.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
W: Strategic Innovative Marketing. 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015. Eds.: Androniki Kavoura, Damianos P. Sakas, Petros Tomaras. Cham : Springer, 2017, s. 165-171, bibliogr. 14 poz. (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)

reputacja korporacyjna ; ocena/pomiar reputacji ; inwestorzy giełdowi ; logika rozmyta

corporate reputation ; assessment/measurement of reputation ; stock market investors ; fuzzy logic

stosując format:
Nowe wyszukiwanie