Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ROLA INFORMATYKI W NAUKACH EKONOMICZNYCH I SPOŁECZNYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000112390
Ocena warunków pracy na stanowisku montażu samochodowej aparatury oświetleniowej z wykorzystaniem programu CAPTIV L2100 oraz metody OWA.
[Aut.]: Beata Gala.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wydaw. Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach, 2013, s. 212-226, bibliogr. 10 poz.

ergonomia ; CAPTIV L2100 ; metoda OWAS

ergonomics ; CAPTIV L2100 ; OWAS method

2/8
Nr opisu: 0000083036
Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe na przykładzie firmy ephp.pl.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wydaw. Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach, 2012, s. 363-371, bibliogr. 11 poz.

witryna internetowa ; marketing internetowy

website ; internet marketing

3/8
Nr opisu: 0000074097   
Postawy klientów w województwie śląskim wobec e-commerce.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 386-397, bibliogr. 11 poz.

handel elektroniczny ; klient ; postawy klientów ; proces zakupów

e-commerce ; customer ; customer attitudes ; purchasing process

4/8
Nr opisu: 0000074064   
Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.

jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta

quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction

5/8
Nr opisu: 0000067437
Narzędzia informatyczne czynnikiem rozwoju systemów lojalnościowych.
[Aut.]: J. Żukowska, Zdzisław Sroczyński.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 2. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2010, s. 102-111

6/8
Nr opisu: 0000073678
Postawy klientów w województwie śląskim wobec e-commerce.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 2. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2010, s. 386-397

7/8
Nr opisu: 0000074101   
Czynniki wpływające na poziom jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2009, s. 121-128, bibliogr. 7 poz.

klient ; jakość ; analiza czynnikowa ; administracja publiczna

customer ; quality ; factor analysis ; public administration

8/8
Nr opisu: 0000074179   
Gospodarka materiałowa w dobie rozwoju informatyzacji.
[Aut.]: Jacek Sitko.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. T. 1. Red. K. Grysa. Kielce : Wydaw. Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach, 2008, s. 505-509, bibliogr. 7 poz. (Zeszyty Naukowe ; Wyższa Szkoła Hahndlowa im. Bolesława Markowskiego nr 8)

logistyka zaopatrzenia ; zakupy zaopatrzeniowe ; gospodarka materiałowa ; zaopatrzenie ; system informatyczny ; przedsiębiorstwo produkcyjne

supply logistics ; supply purchases ; materials management ; supply ; information system ; manufacturing company

stosując format:
Nowe wyszukiwanie