Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROBLEMY WSPÓŁCZESNEGO MARKETINGU
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000076789
Działalność marketingowa na rynku pracy.
[Aut.]: Małgorzata** Baron-Wiaterek.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 129-141

2/8
Nr opisu: 0000080685
Działania wspomagające na rynku o zerowym przepływie zwrotnym.
[Aut.]: Jan* Ostoj.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 109-128

rachunek przepływów zerowych ; cena ; podaż ; popyt ; reklama

zero cash flow ; price ; intake ; demand ; advertisement

3/8
Nr opisu: 0000080647
Marketing personalny jako koncepcja efektywnego zarządzania kadrami.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 143-152

marketing personalny ; kadry ; zarządzanie ; marketing wewnętrzny

personnel marketing ; staff ; management ; internal marketing

4/8
Nr opisu: 0000080676
Marketing w działalności przedsiębiorstw budowlanych.
[Aut.]: Leon** Rowiński.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 59-65

przedsiębiorstwo budowlane ; marketing ; menedżer ; struktura organizacyjna

construction company ; marketing ; manager ; organizational structure

5/8
Nr opisu: 0000080698
Marketingowe uwarunkowania sterowania przepływem produkcji.
[Aut.]: J. Pyka, Krzysztof Pałucha.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 171-176

marketing ; sterowanie produkcją ; zarządzanie produkcją ; sterowanie przepływem ; przedsiębiorstwo produkcyjne

marketing ; production control ; production management ; flow control ; manufacturing company

6/8
Nr opisu: 0000080706
Powiązania marketingu z technicznym przygotowaniem produkcji.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 233-239

zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie produkcją ; techniczne przygotowanie produkcji ; marketing ; cykl życia produktu ; potrzeba klienta

enterprise management ; production management ; technical production preparation ; marketing ; product life cycle ; customer need

7/8
Nr opisu: 0000080196
Wpływ zmian systemu dystrybucji na pozycję rynkową przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Franciszek** Grzesiok, Mariusz* Zieliński.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach, 1998, s. 217-231

dystrybucja ; marketing ; przedsiębiorstwo

distribution ; marketing ; enterprise

8/8
Nr opisu: 0000080704
Zastosowanie controllingu dla potrzeb działalności marketingowej.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 201-208

controlling ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; marketing ; planowanie zadań ; komunikacja

controlling ; enterprise management ; marketing ; task planning ; communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie