Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PATOLOGIE EDUKACJI IDEOLOGIA POLITYKA BIUROKRACJA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000117593
Innowacyjne nauczanie przedmiotów z zakresu ratownictwa górniczego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w górnictwie na Wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej.
[Aut.]: Aneta Grodzicka.
W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. 1. Red. Natasza Starik, Andrzej Zduniak. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 247-255, bibliogr. 7 poz. (Edukacja XXI wieku ; 37)

szkolnictwo wyższe ; proces kształcenia ; ratownictwo górnicze ; bezpieczeństwo i higiena pracy w górnictwie

higher education ; education process ; mine rescue ; occupational health and safety in mining industry

2/5
Nr opisu: 0000115341
Kreatywność nauczyciela jako ważny aspekt w systemie edukacyjnym.
[Aut.]: Danuta* Ulewicz-Adamczyk.
W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. T. 2. Red. Ewelina Flatow-Kaleta, Natalia Majchrzak. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 83-91, bibliogr. 12 poz. (Edukacja XXI wieku ; 38)

kreatywność ; działalność artystyczna ; kreatywny student ; kreatywny nauczyciel ; metoda twórcza

creativity ; artistic activity ; creative student ; creative teacher ; creative method

3/5
Nr opisu: 0000115343
Organizacje pozarządowe a jakość i bezpieczeństwo życia osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Gabriela Kowalska.
W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. T. 2. Red. Ewelina Flatow-Kaleta, Natalia Majchrzak. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 93-102, bibliogr. 25 poz. (Edukacja XXI wieku ; 38)

niepełnosprawność ; organizacja pozarządowa ; jakość życia ; wsparcie

disability ; non-governmental organization ; quality of life ; support

4/5
Nr opisu: 0000116721
Specyfika kryteriów oceny pracowników na przykładzie okresowej oceny nauczycieli akademickich.
[Aut.]: Marcin Krause.
W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. T. 3. Red. Teresa Węglarz, Helena Marek. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 311-322, bibliogr. 6 poz. (Edukacja XXI wieku ; 39)

ocena pracownika ; szkolnictwo wyższe ; nauczyciel akademicki ; ocena parametryczna

assessment of employee ; higher education ; academic teacher ; parametric evaluation

5/5
Nr opisu: 0000116716
Specyfika organizacji adaptacji zawodowej w procesie kształcenia na przykładzie nauczycieli akademickich.
[Aut.]: Marcin Krause.
W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. T. 3. Red. Teresa Węglarz, Helena Marek. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 125-135, bibliogr. 6 poz. (Edukacja XXI wieku ; 39)

nauczyciel akademicki ; szkolnictwo wyższe ; proces kształcenia ; adaptacja zawodowa

academic teacher ; higher education ; education process ; occupational adaptation

stosując format:
Nowe wyszukiwanie