Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ODPOWIEDZIALNY BIZNES I KONSUMERYZM WYZWANIEM XXI WIEKU
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000075458
Etyczne aspekty wpływu społecznego.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 393-407, bibliogr. 25 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; wpływ społeczny ; zasoby ludzkie ; organizacja

business ethics ; professional ethics ; social influence ; human resources ; organization

2/9
Nr opisu: 0000075410
Kodeks etyczny istotnym narzędziem zarządzania zasobami ludzkimi.
[Aut.]: Anna Kochmańska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 153-165, bibliogr. 17 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; kodeks etyczny ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; przedsiębiorstwo

business ethics ; professional ethics ; ethical code ; human resources management ; enterprise

3/9
Nr opisu: 0000075453
Programy etyczne superorganizacji (zintegrowanego łańcucha dostaw).
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 303-320, bibliogr. 28 poz.

etyka biznesu ; organizacja ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie łańcuchem dostaw ; integrator

business ethics ; organization ; enterprise ; supply chain management ; integrator

4/9
Nr opisu: 0000075455
Specyfika konsumeryzmu na rynku usług gastronomicznych w Polsce.
[Aut.]: Paulina* Gajdziszewska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 349-359, bibliogr. 13 poz.

konsumeryzm ; gastronomia ; usługi ; prawo ; jakość

consumerism ; gastronomy ; services ; law ; quality

5/9
Nr opisu: 0000075412
Uwarunkowania wprowadzania innowacji w zakładzie pracy.
[Aut.]: Jan* Róg.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 287-301, bibliogr. 5 poz.

przedsiębiorstwo ; innowacja ; typologia ; strategia zarządzania

enterprise ; innovation ; typology ; management strategy

6/9
Nr opisu: 0000075457
Wpływ prosumentów - aktywnych i odpowiedzialnych konsumentów - na procesy rozwoju i innowacji.
[Aut.]: Marta Macełko, Izabela* Mendel.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 375-391, bibliogr. 40 poz.

konsumeryzm ; prosument ; usługi ; rozwój ; innowacja

consumerism ; prosumer ; services ; development ; innovation

7/9
Nr opisu: 0000075409
Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralności współczesnych liderów.
[Aut.]: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja

business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation

8/9
Nr opisu: 0000075348
Wszystkie chwyty dozwolone?. Moralność i etyka reklamy.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 99-115, bibliogr. 22 poz.

reklama ; etyka ; psychologia ; prawo ; public relations

advertisement ; ethics ; psychology ; law ; public relations

9/9
Nr opisu: 0000075411
Zasady odpowiedzialnej edukacji menedżerów w organizacjach biznesowych, naukowych, społecznych i w administracji.
[Aut.]: Izabela* Mendel, Marta Macełko.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 167-183, bibliogr. 30 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; edukacja ; menedżer

business ethics ; professional ethics ; education ; manager

stosując format:
Nowe wyszukiwanie