Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING W EKONOMII I FINANSACH
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000077432
Controlling marketingowy.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 81-92, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

przewaga konkurencyjna ; kompetencje ; controlling

competitive advantage ; competence ; controlling

2/9
Nr opisu: 0000077430
Ekonomiczne i finansowe funkcje marketingu.
[Aut.]: Halina* Zadora.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 15-28, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

marketing ; wartość rynkowa ; przedsiębiorstwo

marketing ; market value ; enterprise

3/9
Nr opisu: 0000077431
Marketing personalny.
[Aut.]: Mariusz* Zieliński.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 69-80, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

marketing personalny ; pozyskiwanie personelu ; redukcja zatrudnienia ; motywowanie pracowników

personnel marketing ; personnel gaining ; employment reduction ; employees motivation

4/9
Nr opisu: 0000077434
Orientacja marketingowa a ekonomiczno-finansowy standing przedsiębiorstw.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 111-123, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

orientacja marketingowa ; sytuacja finansowa ; przedsiębiorstwo

marketing orientation ; financial situation ; enterprise

5/9
Nr opisu: 0000080492
Produkt a użyteczność w ekonomii i marketingu.
[Aut.]: Grażyna** Storoniak-Palczak.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 33-42, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

użyteczność produktu ; marketing ; ekonomia

product usability ; marketing ; economy

6/9
Nr opisu: 0000076798
Przedsiębiorstwo franchisingowe jako produkt marketingowy.
[Aut.]: Izabela Jonek-Kowalska.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 158-168, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

franchising ; przedsiębiorstwo ; marketing

franchising ; enterprise ; marketing

7/9
Nr opisu: 0000077435
Public relations w procesie realizacji wielkich inwestycji.
[Aut.]: Aneta Michalak.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 143-157, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

public relations ; inwestycja ; gospodarka rynkowa

public relations ; investment ; market economy

8/9
Nr opisu: 0000077433
Rachunek kosztów działań w strategii sprzedaży.
[Aut.]: Maria* Smejda.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 93-108, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

rachunek kosztów ; sprzedaż ; koszty działalności

cost accounting ; selling ; operating costs

9/9
Nr opisu: 0000077651
Zakończenie. Wokół dyskusji na temat roli marketingu w ekonomii i finansach.
[Aut.]: Halina* Zadora.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 169-172, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

marketing ; ekonomia ; finanse

marketing ; economy ; finance

stosując format:
Nowe wyszukiwanie