Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING TRENDS IN THEORY AND PRACTICE
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000088459
Brand identity and its role in an organization's image.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.

tożsamość marki ; wizerunek firmy ; konsument

brand identity ; company image ; consumer

2/6
Nr opisu: 0000089276
Factors determining resource potential of the consumers of beer in Poland.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 116-120, bibliogr. 12 poz.

kapital kliencki ; referencje ; rekomendacje ; potencjalny konsument

customer capital ; references ; recommendations ; potential consumer

3/6
Nr opisu: 0000089274
Matrix marketing needs - the tool for the small and medium sized enterprises.
[Aut.]: Piotr Weryński.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 63-65, bibliogr. 10 poz.

innowacyjna marka ; wizerunek ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych

innovative brand ; image ; e-communication ; matrix of marketing needs

4/6
Nr opisu: 0000091203
Process of enterprise brand building in the view of MSME representatives in Silesian province.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 66-68, bibliogr. 4 poz.

innowacyjna marka ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych

innovative brand ; e-communication ; matrix of marketing needs

5/6
Nr opisu: 0000088028
The selection of directions for enterprises internalization in the industry of mining machines and appliances.
[Aut.]: Izabela Jonek-Kowalska.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 148-151, bibliogr. 16 poz.

internacjonalizacja ; wybór rynku docelowego ; przemysł maszyn i urządzeń górniczych

internationalization ; choice of target market ; industry of mining machines and appliances

6/6
Nr opisu: 0000089277
Total loyalty marketing - how to build the true customer loyalty.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 144-147, bibliogr. 10 poz.

lojalność klienta ; lojalność pracownika ; Total Loyalty Marketing ; TLM

customer loyalty ; employee loyalty ; Total Loyalty Marketing ; TLM

stosując format:
Nowe wyszukiwanie