Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA MARKETING W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/13
Nr opisu: 0000010179
Character merchandising jako nowa forma reklamy.
[Aut.]: Wojciech Kowalski.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 147-156, bibliogr. 5 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

character merchandising ; reklama ; przepisy prawne

character merchandising ; advertising ; legal regulations

2/13
Nr opisu: 0000010183
Działalność marketingowa na rynku pracy województwa śląskiego.
[Aut.]: Małgorzata** Baron-Wiaterek.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 203-208, bibliogr. 18 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

województwo śląskie ; rynek pracy ; marketing

Silesian Voivodeship ; labour market ; marketing

3/13
Nr opisu: 0000086589
Funkcje znaku towarowego w Internecie.
[Aut.]: Jarosław Antoniuk.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 163-168, bibliogr. 13 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

znak towarowy ; marketing ; internet

trademark ; marketing ; internet

4/13
Nr opisu: 0000010210
Kreowanie wizerunku uczelni wyższych.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 229-236, bibliogr. 7 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

uczelnia wyższa ; kreowanie wizerunku

university ; image creation

5/13
Nr opisu: 0000010593
Kształtowanie granic zgrupowań organizacji.
[Aut.]: Piotr Kordel.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 61-67, bibliogr. 10 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

sieć organizacji ; granica organizacji

organization network ; organizational boundary

6/13
Nr opisu: 0000010180
Marketing papierów wartościowych przy wykorzystaniu Internetu w świetle przepisów regulujących publiczny obrót papierami wartościowymi.
[Aut.]: Piotr* Horosz.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 157-162, bibliogr. 11 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

papiery wartościowe ; marketing ; internet ; przepisy prawne

securities ; marketing ; internet ; legal regulations

7/13
Nr opisu: 0000010211
Marketing partnerski korporacji transnarodowych a drożność kanałów informacyjnych.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 237-248, bibliogr. 15 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

korporacja międzynarodowa ; marketing partnerski ; kanał informacyjny

multinational corporation ; partnership marketing ; information channel

8/13
Nr opisu: 0000010181
Patentowanie sposobów prowadzenia działalności gospodarczej.
[Aut.]: Piotr* Stec.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 169-177, bibliogr. 12 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

działalność gospodarcza ; ochrona patentowa ; handel elektroniczny

economic activity ; patent protection ; e-commerce

9/13
Nr opisu: 0000010178
Perspektywa rozwoju platform B2B w świetle wyników badań.
[Aut.]: Sławomir Olko.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 127-137, bibliogr. 4 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

platforma B2B ; transakcja ; elektroniczny rynek finansowy

B2B platform ; transaction ; electronic market

10/13
Nr opisu: 0000010182
Renoma przedsiębiorcy w świetle prawa cywilnego.
[Aut.]: Agnieszka* Kubiak-Cyrul.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 179-187, bibliogr. 10 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

przedsiębiorca ; ochrona prawna ; dobre imię ; renoma

entrepreneur ; law protection ; good name ; renown

11/13
Nr opisu: 0000010212
System HACCP szansą dla polskich producentów i dystrybutorów żywności.
[Aut.]: Izabela* Mendel, Lilla Knop, Marek Krannich.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 303-310, bibliogr. 7 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

system HACCP ; produkcja żywności ; dystrybucja żywności

HACCP system ; food production ; food distribution

12/13
Nr opisu: 0000010146
Umiejętności kierownicze a proces kreowania wiedzy w organizacji.
[Aut.]: Jacek Bendkowski.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 9-17, bibliogr. 11 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

organizacja ; kreowanie wiedzy

organization ; knowledge creation

13/13
Nr opisu: 0000010177
Z marketingiem po serendip.
[Aut.]: Artur* Mazurkiewicz.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 87-97, bibliogr. 7 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

marketing ; serendip ; interesariusz

marketing ; serendipity ; stakeholder

stosując format:
Nowe wyszukiwanie