Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KULTURA A RYNEK
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000083407
Chleb, biżuteria, chemioterapia, kosmologia, opera...: różnorodność produktów a (faktyczna? pożądana?) tożsamość logiki poszczególnych rynków.
[Aut.]: Waldemar Czajkowski.
W: Kultura a rynek. 1. Pod red. S. Partyckiego. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Lublin : Wydaw. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2008, s. 128-134, bibliogr. 9 poz.

rynek ; kultura

market ; culture

2/3
Nr opisu: 0000083404
Kultura masowa jako przedmiot troski państwa.
[Aut.]: Barbara Przybylska-Czajkowska.
W: Kultura a rynek. 1. Pod red. S. Partyckiego. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Lublin : Wydaw. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2008, s. 236-242, bibliogr. 3 poz.

kultura masowa ; społeczeństwo obywatelskie

mass culture ; civil society

3/3
Nr opisu: 0000051254
Public relations i blogi - wizerunek oragnizacji niedochodowych.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Kultura a rynek. Pod red. S. Partyckiego. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Lublin : Wydaw. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2008, s. 102-108

stosując format:
Nowe wyszukiwanie