Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KLIENT W ORGANIZACJI ZARZĄDZANEJ PRZEZ JAKOŚĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000073704
Badanie satysfakcji klienta na studiach podyplomowych "Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie".
[Aut.]: Mariusz Ligarski.
W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Kraków : [Centrum Rozwoju i Promocji Akademii Ekonomicznej], 2006, s. 272-275, bibliogr. 6 poz.

2/4
Nr opisu: 0000071007
Metody wykorzystywane do oceny skuteczności procesów.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska, Paweł** Szewczyk.
W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2006, s. 168-175

3/4
Nr opisu: 0000031974
Orientacja etyczna pracowników samorządowych podstawą kształtowania właściwych relacji pracowników z klientem urzędu gminy.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2006, s. 161-167

4/4
Nr opisu: 0000031684
Zadowolenie klienta jako jeden z mierników doskonalenia funkcjonowania organizacji usługowej.
[Aut.]: Lesław Gajda, Adam** Hernas.
W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość. Materiały V konferencji naukowej, Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.. Pod red. T. Sikory. Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2006, s. 157-160

stosując format:
Nowe wyszukiwanie