Wynik wyszukiwania
Zapytanie: JAKOŚĆ JAKO CZYNNIK SUKCESU W NOWEJ GOSPODARCE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000096002
Analiza poziomu usług z punktu widzenia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Łaziskach Górnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 159-174, bibliogr. 104 poz.

osoba niepełnosprawna ; urząd miejski ; jakość usług ; Łaziska Górne

disabled person ; city office ; quality of service ; Łaziska Górne

2/3
Nr opisu: 0000098813
Pracownik służby zdrowia w obliczu akredytacji - przegląd aktualnych standardów akredytacyjnych.
[Aut.]: B. Łabuz-Roszak, Marek Roszak, K. Kubicka-Bączyk, A. Machowska-Majchrzak.
W: Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 241-249

służba zdrowia ; personel medyczny ; akredytacja ; satysfakcja z pracy

health care ; medical staff ; accreditation ; job satisfaction

3/3
Nr opisu: 0000098809
Proces samooceny pracowników w przedsiębiorstwie maszynowym ukierunkowanym na jakość.
[Aut.]: Marta Dudek-Burlikowska.
W: Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 189-212

zarządzanie zasobami ludzkimi ; ocena pracownika ; samoocena ; kapitał ludzki

human resources management ; employee assessment ; self-assessment ; human capital

stosując format:
Nowe wyszukiwanie