Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCED MARKETING 2017
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000120215   
Corporate reputation evaluation and analysis on the example of Polish banks listed on the Warsaw Stock Exchange.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 53
Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17588 [dostęp 4 grudnia 2017]

ocena reputacji firmy ; logika rozmyta ; model rozmyty ; inwestorzy giełdowi

corporate reputation evaluation ; fuzzy logic ; fuzzy model

2/2
Nr opisu: 0000120213   
Is it easy to change corporate image - case study of the largest Polish bank PKO BP.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 54
Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17589 [dostęp 4 grudnia 2017]

wizerunek firmy ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; kampania reklamowa ; komunikacja

corporate image ; corporate identity ; advertising campaign ; communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie