Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ETYCZNE I SPOŁECZNE UWARUNKOWANIA BIZNESU GOSPODARKI I ZARZĄDZANIA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000129126
Etyka w reklamie leków wydawanych bez recepty.
[Aut.]: Dominika Marciniak, Michał Winnicki.
W: Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2015, s. 165-173, bibliogr. 34 poz. (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 422 1429-6063)

reklama ; etyka ; leki OTC

advertising ; ethics ; over-the-counter medicines

2/2
Nr opisu: 0000103557
Formy wsparcia oferowane pracownikom jako element etycznego kierowania na przykładzie przedsiębiorstwa branży usługowej.
[Aut.]: Anna Kochmańska.
W: Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2015, s. 95-106, bibliogr. 10 poz. (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 422 1429-6063)

przedsiębiorstwo usługowe ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; kultura organizacyjna ; kierowanie etyczne ; narzędzia zarządzania ; rozwój kadry

service enterprise ; enterprise management ; organizational culture ; ethical leadership ; management tools ; development of staff

stosując format:
Nowe wyszukiwanie