Wynik wyszukiwania
Zapytanie: 12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000122873
Development of knowledge management processes in a small organization: a case study.
[Aut.]: Anna Michna, Roman Kmieciak, K. Brzostek.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 3107-3114, bibliogr. 25 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

proces zarządzania wiedzą ; małe przedsiębiorstwo ; wynik finansowy ; innowacja organizacyjna ; kształcenie ustawiczne

knowledge management process ; small enterprise ; financial performance ; organizational innovation ; lifelong learning ; deutero-learning

2/7
Nr opisu: 0000123750
Educational/cultural hub and new culture of learning - play and game-inspired typology of architectural solutions for creative learning spaces.
[Aut.]: Małgorzata Balcer-Zgraja.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 3325-3332, bibliogr. 27 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

architektura ; kultura ; kreatywne przestrzenie do nauki ; projekt ; edukacja ; gra ; centrum ; zabawa ; typologia

architecture ; culture ; creative learning spaces ; design ; education ; game ; hub ; play ; typology

3/7
Nr opisu: 0000122371
Experimental summer school - lessons from Ceepus Summer School in Gliwice, Poland: interdisciplinary approach in shaping sustainable public space.
[Aut.]: Marcin Adamiak, Joanna Bartnicka, Tomasz Bradecki, Marcin Górski, Mariusz Stępień, Katarzyna Tobór-Osadnik.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 4331-4340, bibliogr. 13 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

letnia szkoła ; podejście interdyscyplinarne ; interdyscyplinarne szkolnictwo wyższe

summer school ; interdisciplinary approach ; interdisciplinary higher education

4/7
Nr opisu: 0000123283
Gamification in higher education - Polish experience.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 5544-5548, bibliogr. 10 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

grywalizacja ; szkolnictwo wyższe

gamification ; higher education

5/7
Nr opisu: 0000122203
Motivating factors in higher education in Poland. Organizational and individual perspectives.
[Aut.]: Izabela Jonek-Kowalska, Krzysztof Wodarski.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 2057-2062, bibliogr. 9 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

motywacja w szkolnictwie wyższym ; opinia pracowników na temat systemów motywacyjnych ; rozwój kariery w szkolnictwie wyższym

motivation in higher education ; employees opinion on incentive systems ; career development in higher education

6/7
Nr opisu: 0000122507
The role and meaning of color in architectural design - conscious creation of optimal usable and aesthetic solutions in accordance with the preferences of future users.
[Aut.]: Joanna Zabawa-Krzypkowska, Krzysztof Groń.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 8365-8371, bibliogr. 11 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

nauczanie ; kolor ; psychofizjologia widzenia ; postrzeganie ; kreacja ; potrzeby człowieka ; zdolności psychofizyczne

teaching ; colour ; psychophysiology of vision ; perception ; creation ; human needs ; psychophysical abilities

7/7
Nr opisu: 0000122405
Use of social media by academic teachers in higher education - attitudes, opportunities and threats.
[Aut.]: Beata Hysa.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 398-403, bibliogr. 16 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

media społecznościowe ; nauczyciel akademicki ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; ICT

social media ; academic teacher ; information and communication technologies ; ICT

stosując format:
Nowe wyszukiwanie