Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZENDLA S
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000097691   
Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Zendla.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości

customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level

2/3
Nr opisu: 0000101343   
Wyeliminowanie obszarów niezadowolenia klienta za pomocą metod i narzędzi zarządzania jakością oraz wprowadzenie udoskonaleń w międzynarodowym porcie lotniczym.
[Aut.]: S. Zendla, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 397-411, bibliogr. 5 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

metody jakościowe ; narzędzia jakości ; port lotniczy ; satysfakcja klienta ; udoskonalenie ; usługi lotnicze

quality methods ; quality tools ; airport ; customer satisfaction ; improvement ; air service

3/3
Nr opisu: 0000087384   
Silesian University of Technology Student's knowledge of fire regulations and first aid. Research report.
[Aut.]: A. Kratiuk, S. Zendla, Zbigniew* Żurakowski.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2013 R. 3 nr 4, s. 39-43, bibliogr. 7 poz.
Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma http://wydawnictwo.panova.pl/pliki/12_2013/08_PL.pdf. Punktacja MNiSW 9.000

ochrona przeciwpożarowa ; pierwsza pomoc ; Politechnika Śląska

fire protection ; first aid ; Silesian University of Technology

stosując format:
Nowe wyszukiwanie