Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZNAJD-WERON K
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000110573   
From consumer decision to market share - unanimity of majority?.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
-JASSS J. Artif. Soc. Soc. Simul. 2016 vol. 19 iss. 4, art. no. 10 s. 1-13, bibliogr.. Impact Factor 0.992. Punktacja MNiSW 30.000

model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów

agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automata ; consumer behavior

2/2
Nr opisu: 0000077516   
Access to information in word of mouth marketing within a cellular automata model.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
-Adv. Complex Sys. 2012 vol. 15 iss. 8, s. 1-. Impact Factor 0.647. Punktacja MNiSW 30.000

model agentowy ; automat komórkowy ; marketing szeptany

agent-based model ; cellular automaton ; mouth marketing

stosując format:
Nowe wyszukiwanie