Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZLOSAR A
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000126545
Nowe trendy w marketingu sportowym.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
W: Kul'turologičnij al'manah. Culturological almanac. Vip. 10. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 162-169, bibliogr. 13 poz.

marketing sportowy ; real-time marketing ; naming rights ; sport

sports marketing ; real-time marketing ; naming rights ; sport

2/3
Nr opisu: 0000124953
Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.

wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek

image ; image creation ; public relations ; market

3/3
Nr opisu: 0000128014
Sponsoring i public relations w sporcie.
[Aut.]: Józef Piotr Ober, Edyta Wiśniewska-Placheta, A. Szlosar.
W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 22. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 93-101, bibliogr. 9 poz.

sponsoring ; public relations ; media relations ; community relations ; sport

sponsorship ; public relations ; media relations ; community relations ; sport

stosując format:
Nowe wyszukiwanie