Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZCZERBA BEATA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu: 0000129424
Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej na przykładzie sektora dostawców. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Beata Szczerba.
Zabrze, 2018, 2 t. (204; 63 k.), bibliogr. 210 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: prof. dr hab. inż. Barbara* Białecka, dr inż. Joanna Bartnicka

reklamacja ; zarządzanie ; jakość ; system ; branża motoryzacyjna ; ICT ; doskonalenie

complaint ; management ; quality ; system ; automotive industry ; ICT ; improvement

2/14
Nr opisu: 0000118694   
Analiza logistyki zwrotnej reklamowanych produktów na przykładzie przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej.
[Aut.]: Beata Szczerba, B. Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 7, s. 243-254, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Jakość, bezpieczeństwo, środowisko. Red.: Artur Kuboszek, Elżbieta Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

logistyka zwrotna ; zarządzanie reklamacją ; przemysł motoryzacyjny

reverse logistics ; complaint management ; automotive industry

3/14
Nr opisu: 0000119861
Analysis of the possibilities of using the internet of things in complaints management system.
[Aut.]: Beata Szczerba, B. Białecka.
W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Informatics, geoinformatics and remote sensing. Iss. 21, Informatics, geoinformatics. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 95-102, bibliogr. 10 poz. (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)

system zarządzania reklamacją ; Internet Rzeczy ; IoT ; inżynieria produkcji

complaint management system ; Internet of Things ; IoT ; production engineering

4/14
Nr opisu: 0000119854
Information and communication technologies in complaints management system.
[Aut.]: Beata Szczerba, B. Białecka.
W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Informatics, geoinformatics and remote sensing. Iss. 21, Informatics, geoinformatics. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 377-384, bibliogr. 13 poz. (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)

system zarządzania reklamacją ; ICT ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; inżynieria produkcji

complaint management system ; ICT ; information and communication technologies ; production engineering

5/14
Nr opisu: 0000118658   
Ocena i doskonalenie przepływu informacji w zarządzaniu reklamacjami na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego.
[Aut.]: Beata Szczerba, B. Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 90-100, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Sposoby i środki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena. Punktacja MNiSW 6.000

informacja ; dane ; zarządzanie reklamacją

information ; data ; complaint management

6/14
Nr opisu: 0000120806
Wykorzystanie notacji BPMN jako metody wspomagającej automatyzację procesów na przykładzie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej.
[Aut.]: Beata Szczerba.
-Zarz. Przeds. 2017 vol. 20 nr 1, s. 30-35, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 7.000

BPMN ; proces biznesowy ; modelowanie ; system zarządzania reklamacją

BPMN ; business process ; modelling ; complaint management system

7/14
Nr opisu: 0000108516   
Bariery skutecznego zarządzania reklamacjami - studium przypadku.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 305-319, bibliogr. 8 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

zarządzanie reklamacją ; system ; bariera ; skuteczność

complaint management ; system ; barrier ; effectiveness

8/14
Nr opisu: 0000108608   
Ogólne założenia do budowy systemu zarządzania reklamacjami.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 4, s. 100-108, bibliogr. 10 poz.
Tytuł zeszytu: Metody i narzędzia inżynierii produkcji dla rozwoju inteligentnych specjalizacji. Red.: Gembalska-Kwiecień A.. Punktacja MNiSW 6.000

reklamacja ; system ; zarządzanie

complaint ; system ; management

9/14
Nr opisu: 0000102260   
Analysis of complaint problem solving process to support smart development in an automotive company.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2015 R. 5 nr 4, s. 237-238, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

rozwiązywanie problemów ; zarządzanie reklamacją

problem solving ; complaint management

10/14
Nr opisu: 0000101516   
Analysis of production process and complaints in an automotive company.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 1 (10), s. 109-116, bibliogr. 10 poz.
Tytuł zeszytu: Review of problems and solutions. Red. Jan Kaźmierczak. Punktacja MNiSW 6.000

wyciskanie ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie procesu ; branża motoryzacyjna

extrusion ; complaint management ; process improvement ; automotive branch

11/14
Nr opisu: 0000104955
Ocena wykorzystania wybranych narzędzi oraz metod jakościowych wspomagających inteligentny rozwój w przemyśle górniczym.
[Aut.]: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
W: Górnictwo węgla kamiennego. Inteligentne rozwiązania. Monografia. Red. Katarzyna Midor, Krzysztof Michalski. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2015, s. 25-36, bibliogr. 11 poz.

metody jakościowe ; przemysł górniczy ; inteligentny rozwój ; zarządzanie jakością

quality methods ; mining industry ; intelligent development ; quality management

12/14
Nr opisu: 0000112388   
Plany na wypadek wystąpienia awarii, jako element zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie branży hutniczej.
[Aut.]: Beata Szczerba.
W: Systemy wspomagania w inżynierii produkcji. Jakość i bezpieczeństwo. Monografia. Red. Jacek Sitko, Bartosz Szczęśniak. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2014, s. 195-207, bibliogr. 10 poz.

13/14
Nr opisu: 0000112390
Ocena warunków pracy na stanowisku montażu samochodowej aparatury oświetleniowej z wykorzystaniem programu CAPTIV L2100 oraz metody OWA.
[Aut.]: Beata Gala.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wydaw. Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach, 2013, s. 212-226, bibliogr. 10 poz.

ergonomia ; CAPTIV L2100 ; metoda OWAS

ergonomics ; CAPTIV L2100 ; OWAS method

14/14
Nr opisu: 0000087382   
Problems of implementation 5S practices in an industrial company.
[Aut.]: Beata Gala, Radosław Wolniak.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2013 R. 3 nr 4, s. 8-14, bibliogr. 13 poz.
Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma http://wydawnictwo.panova.pl/pliki/12_2013/02_PL.pdf. Punktacja MNiSW 9.000

5S ; lean management

5S ; lean management

stosując format:
Nowe wyszukiwanie