Wynik wyszukiwania
Zapytanie: STACHOWICZ-STANUSCH AGATA
Liczba odnalezionych rekordów: 170



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/170
Nr opisu: 0000129063
Anti-corruption in management research and business school classrooms. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2019, 276 s.
(Research in management education and development ; 1537-3932)

korupcja ; zapobieganie korupcji ; szkoła biznesu

corruption ; anti-corruption ; business school

2/170
Nr opisu: 0000131857
Can anti-corruption be taught at all?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
W: Anti-corruption in management research and business school classrooms. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2019, s. 3-10, bibliogr. 6 poz. (Research in management education and development ; 1537-3932)

3/170
Nr opisu: 0000129062
The social issue in contemporary society. Relations between companies, public administrations and people. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Lorenzo Mercurio.
Charlotte : Information Age Publishing, 2019, 204 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

współczesne społeczeństwo ; problemy społeczne

contemporary society ; social issues

4/170
Nr opisu: 0000127162
Academic social responsibility. Sine qua non for corporate social performance. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusz, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 266 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

społeczna odpowiedzialność uczelni wyższej ; CSR ; społeczna odpowiedzialność biznesu

academic social responsibility ; CSR ; corporate social responsibility

5/170
Nr opisu: 0000125982   
Artificial intelligence at universities in Poland.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
-Organ. Manage. 2018 nr 2, s. 63-82, bibliogr. 62 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

sztuczna inteligencja ; chatterbot ; inteligentny system nauczania ; chatbot

artificial intelligence ; chatterbot ; intelligent tutoring system ; chatbot

6/170
Nr opisu: 0000129061
Contemporary perspectives in corporate social performance and policy. The Middle Eastern perspective. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 306 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

CSR ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; perspektywa środkowego wschodu

CSR ; corporate social responsibility ; Middle Eastern perspective

7/170
Nr opisu: 0000124857
Fostering sustainability by management education. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 313 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

zrównoważony rozwój ; zarządzanie w edukacji ; CSR ; społeczna odpowiedzialność biznesu

sustainability ; education management ; CSR ; corporate social responsibility

8/170
Nr opisu: 0000127342   
Kompetencje przyszłości.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 485-497, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kompetencje ; rynek pracy ; różnica pokoleń

competencies ; labor market ; generation gap

9/170
Nr opisu: 0000129060
Management education for corporate social performance. Eds. Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 328 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

zarządzanie w szkolnictwie wyższym ; CSR ; społeczna odpowiedzialność biznesu

management education ; CSR ; corporate social responsibility

10/170
Nr opisu: 0000124856
Management education for corporate social responsibility. Fashion or necessity.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
W: Fostering sustainability by management education. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age PublishingInformation Age Publishing, 2018, s. 1-10, bibliogr. 25 poz. (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

11/170
Nr opisu: 0000129599
Principles for responsible management education in middle eastern countries.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, A. Sworowska.
W: Contemporary perspectives in corporate social performance and policy. The Middle Eastern perspective. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 185-198 (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

etyka biznesu ; szkoła ; PRME

business ethics ; school ; PRME

12/170
Nr opisu: 0000127168
Socially responsible academia and its role in contemporary society.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
W: Academic social responsibility. Sine qua non for corporate social performance. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusz, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2018, s. 1-8 (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

13/170
Nr opisu: 0000127161
Socially responsible education some cases from Central and Eastern Europe.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Academic social responsibility. Sine qua non for corporate social performance. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusz, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2018, s. 67-81, bibliogr. 29 poz. (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; 2267-1242)

14/170
Nr opisu: 0000129160   
The role of values in human resources diversity management in an innovative enterprise.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
W: Unlocking the potential of employees in the context of organizational diversity. Ed. by Anna Rakowska. Bangkok : ToKnowPress, 2018, s. 85-113, bibliogr.

wartości ; zarządzanie różnorodnością ; innowacje

values ; diversity management ; innovations

15/170
Nr opisu: 0000128252   
Viral nature of corruption in a world of business and academia.
[Aut.]: W. Amann, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. Manage. 2018 nr 4, s. 13-25, bibliogr. 70 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

korupcja ; integralność ; przejrzystość ; biznes

corruption ; integrity ; transparency ; business

16/170
Nr opisu: 0000115943
Corporate social irresponsibility. Individual behaviors and organizational practices. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann, Gianluigi Mangia.
Charlotte : Information Age Publishing Inc., 2017, 334 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

17/170
Nr opisu: 0000115994
Corporate social performance reflecting on the past and investing in the future. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2017, 231 s.

18/170
Nr opisu: 0000124378   
Corporate social responsibility and corporate social irresponsibility.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 4, s. 106-115, bibliogr. 46 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

CSR ; CSI ; etyka biznesu ; zachowania organizacyjne

CSR ; CSI ; business ethics ; organizational behavior

19/170
Nr opisu: 0000123603   
Development of managerial competences of the future - shaping curricula for higher education.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 3, s. 92-111, bibliogr. 57 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

sektor publiczny ; administracja ; CSR ; polityka antykorupcyjna ; zarządzanie etyczne ; szkolnictwo wyższe ; kompetencje menedżerskie

public sector ; administration ; CSR ; anti-corruption policy ; ethical management ; higher education ; managerial competences

20/170
Nr opisu: 0000115944
Do individual behaviors influence corporate socially irresponsible practices?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, G. Mangia, M. Amann, A. Tomo.
W: Corporate social irresponsibility. Individual behaviors and organizational practices. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann, Gianluigi Mangia. Charlotte : Information Age Publishing, 2017, s. 3-10, bibliogr. 3 poz. (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

21/170
Nr opisu: 0000123604   
Organisational social irresponsibility in higher education.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 3, s. 113-123, bibliogr. 70 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

organizacyjna odpowiedzialność społeczna ; organizacyjna nieodpowiedzialność społeczna ; szkolnictwo wyższe ; korupcja ; prawość akademicka

organisational social responsibility ; organisational social irresponsibility ; higher education ; corruption ; academic integrity

22/170
Nr opisu: 0000120087
Organizational social irresponsibility: theoretical frontiers and practical.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, G. Mangia, A. Caldarelli, W. Amann.
W: Organizational social irresponsibility: tools and theoretical insights. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia, Adele Caldarelli, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2017, s. 3-10 (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

23/170
Nr opisu: 0000115987
Organizational social irresponsibility: tools and theoretical insights. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia, Adele Caldarelli, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2017, 354 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

24/170
Nr opisu: 0000112522
Corporate social irresponsibility.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Corporate social performance in the age of irresponsibility - cross national perspective. Ed. Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2016, s. 3-13, bibliogr. 19 poz. (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

25/170
Nr opisu: 0000116025
Corporate social performance - paradoxes, pitfalls and pathways to the better world.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Corporate social performance reflecting on the past and investing in the future. Charlotte : Information Age Publishing, 2017, s. 3-15

26/170
Nr opisu: 0000112523
Corporate social performance in the age of irresponsibility - cross national perspective. Ed. Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2016, 256 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

27/170
Nr opisu: 0000116026
Dark sides of business and higher education management.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, G. Mangia.
W: Dark sides of business and higher education management. Vol. 1. Eds. Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia. New York : Business Expert Press, 2016, s. 3-7 (Principles for Responsible Management Education Collection ; 2331-0014)

28/170
Nr opisu: 0000115983
Dark sides of business and higher education management. Vol. 1. Eds. Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia.
New York : Business Expert Press, 2016, 225 s.
(Principles for Responsible Management Education Collection ; 2331-0014)

29/170
Nr opisu: 0000115982
Dark sides of business and higher education management. Vol. 2. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia.
New York : Business Expert Press, 2016, 130 s.
(Principles for Responsible Management Education Collection ; 2331-0014)

30/170
Nr opisu: 0000114881   
Etyka biznesu - przegląd pojęć i koncepcji.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2016 nr 4, s. 79-97, bibliogr. 75 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

etyka biznesu ; CSR ; CSI ; CSP

business ethics ; CSR ; CSI ; CSP

31/170
Nr opisu: 0000116027
Light in the darkness of Business and higher education management.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, G. Mangia.
W: Dark sides of business and higher education management. Vol. 2. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia. New York : Business Expert Press, 2016, s. 3-6 (Principles for Responsible Management Education Collection ; 2331-0014)

32/170
Nr opisu: 0000112212   
Wyłaniające się sieci innowacji - metoda analizy sieci.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, A. Sworowska.
-Stud. Ekon. 2016 nr 280, s. 185-198, bibliogr.. Punktacja MNiSW 10.000

Regionalny System Innowacji ; analiza sieci ; ONA/SNA ; sieć międzyorganizacyjna ; patent

Regional Innovation System ; network analysis ; ONA/SNA ; interorganizational network ; patent

33/170
Nr opisu: 0000115992
Anti-corruption. Implementing curriculum change in management education.
[Aut.]: W. Amann, R. Berenbeim, A. K. Tan, M. Kleinhempel, A. Lewis, R. Nieffer, Agata Stachowicz-Stanusch, S. Tripathi.
Sheffield : Greenleaf Publishing, 2015, 162 s.

korupcja ; zapobieganie korupcji ; program nauczania ; zarządzanie w edukacji

corruption ; anti-corruption ; curriculum ; management education

34/170
Nr opisu: 0000121031   
Application of modern information technologies in prevention of corruptive practices in an organisation.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Joanna Machnik-Słomka.
W: Contemporary issues in economy - market or government?. 8th International Conference on Applied Economics, 18-19 June 2015 , Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2015, s. 225 + tekst na CD-ROM
Pełny tekst na CD-ROM

korupcja ; zachowania korupcyjne ; etyka ; technologie informatyczne

corruption ; corrupting practices ; ethics ; information technology

35/170
Nr opisu: 0000103716
Corporate social performance in the age of irresponsibility.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Corporate social performance. Paradoxes, pitfalls, and pathways to the better world. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2015, s. 3-12, bibliogr. 4 poz. (Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

36/170
Nr opisu: 0000103715
Corporate social performance. Paradoxes, pitfalls, and pathways to the better world. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2015, 444 s.
(Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy ; )

37/170
Nr opisu: 0000103718
Emerging web 3.0/semantic web applications in higher education. Growing personalization and wider interconnections in learning. Ed. by Charles Wankel and Agata Stachowicz-Stanusch in collaboration with Quincy Greenheck.
Charlotte : Information Age Publishing, 2015, 336 s.
(Research in management education and development ; )

38/170
Nr opisu: 0000103717
Higher education and semantic web: the nearest future or an unspecific horizon.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Ch. Wankel.
W: Emerging web 3.0/semantic web applications in higher education. Growing personalization and wider interconnections in learning. Ed. by Charles Wankel and Agata Stachowicz-Stanusch in collaboration with Quincy Greenheck. Charlotte : Information Age Publishing, 2015, s. 3-12 (Research in management education and development ; )

39/170
Nr opisu: 0000099460   
The effects of ethical climates on trust in supervisor and trust in organization in a Polish context.
[Aut.]: A. Simha, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Manage. Decis. 2015 vol. 53 iss. 1, s. 24-39, bibliogr. 75 poz.. Impact Factor 1.134. Punktacja MNiSW 30.000

etyka ; zaufanie ; organizacja

ethics ; trust ; organization

40/170
Nr opisu: 0000101927
Benchmarking: the best practice for implementation of PRME principles international comparative study.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Anna* Ptak.
W: Human factors of a global society. A system of systems perspective. Ed. by Tadeusz Marek, Waldemar Karwowski, Marek Frankowicz, Jussi Kantola, Pavel Zgaga. Boca Raton : CRC Press/Taylor & Francis Group, 2014, s. 573-583, bibliogr. 26 poz. (Ergonomics Design and Management Theory and Applications ; )

41/170
Nr opisu: 0000099447
Capitalism and the social relationship. An organizational perspective. Ed. Hamid Kazeroony, Agata Stachowicz-Stanusch.
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2014, 351 s.

42/170
Nr opisu: 0000099443
Innovation in executive education.
[Aut.]: W. Amann, S. Khan, Agata Stachowicz-Stanusch, S. Tripathi.
Borsdorf : Ed. Winterwork, 2014, 250 s.

43/170
Nr opisu: 0000097783   
Network approach in business ethics education.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, A. Sworowska.
-Organ. i Zarz. 2014 nr 4, s. 137-157, bibliogr. 74 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

etyka biznesu ; sieć ; edukacja

business ethics ; network ; education

44/170
Nr opisu: 0000108355   
Principles for responsible management education: a pathway to management education for integrity.
[Aut.]: Ch. Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Kier. 2014 nr 1B, s. 37-59, bibliogr. 102 poz.. Punktacja MNiSW 14.000

PRIME ; szkolnictwo wyższe ; zarządzanie ; szkoła biznesu ; prawość

PRIME ; higher education ; management ; business school ; integrity

45/170
Nr opisu: 0000099458
Sustainable human security: corruption issues and anti-corruption solutions. Ed. Marco Tavanti, Agata Stachowicz-Stanusch.
Champaign : Common Ground Publishing, 2014, 294 s.

46/170
Nr opisu: 0000095592
An empirical investigation of the effects of ethical climates on organizational corruption.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, A. Simba.
-J. Bus. Econ. Manage. 2013 vol. 14 supl. 1, s. S433-S446, bibliogr. 64 poz.. Impact Factor 0.810. Punktacja MNiSW 30.000

klimat etyczny ; korupcja organizacyjna ; kontekst polski ; regresja wieloraka ; M10 ; M14 ; M16

ethical climate ; organizational corruption ; Polish context ; multiple regression ; M10 ; M14 ; M16

47/170
Nr opisu: 0000074682
Integrity in organizations. Building the foundations for humanistic management (humanism in business). Ed. by Wolfgang Amann, Agata Stachowicz-Stanusch.
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2013, 607 s.
(Humanism in Business Series ; )

48/170
Nr opisu: 0000074890
The relationship between national intellectual capital and corruption: a cross-national study.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-J. Bus. Econ. Manage. 2013 vol. 14 iss. 1, s. 114-136, bibliogr.. Impact Factor 0.810. Punktacja MNiSW 30.000

krajowy kapitał intelektualny ; indeks percepcji korupcji ; budowanie bogactwa narodowego ; korupcja

national intellectual capital ; corruption perception index ; building national wealth ; corruption

49/170
Nr opisu: 0000095141   
Varieties of corruption control: introduction to special issue.
[Aut.]: H. Hansen, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Crime, Law Soc. Change 2013 vol. 60 iss. 2, s. 115-126, bibliogr. 61 poz.. Impact Factor 0.425. Punktacja MNiSW 20.000

kryminologia ; wymiar sprawiedliwości ; prawo karne ; politologia ; socjologia

criminology ; criminal justice ; criminal law ; political science ; social science

50/170
Nr opisu: 0000084612
Academic ethos management: building the foundation for integrity in management.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
New York : Business Expert Press, 2012, 268 s., bibliogr. 334 poz.

51/170
Nr opisu: 0000074712
Business integrity in practice. Insights from international case studies.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
[B.m.] : Business Expert Press, 2012, 280 s.

52/170
Nr opisu: 0000081029   
Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys

corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis

53/170
Nr opisu: 0000072119   
Definiowanie korupcji w kontekście różnic kulturowych.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Anna* Sworowska.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 97-115, bibliogr. 38 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

korupcja ; kultura narodowa

corruption ; national culture

54/170
Nr opisu: 0000074715
Handbook of research on teaching ethics in business and management education. Eds: Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
Hershey : Information Science Reference, 2012, 720 s.

55/170
Nr opisu: 0000074723
Management education for integrity. Ethically educating tomorrow's business leaders. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2011

56/170
Nr opisu: 0000077879
Model racjonalizacji procesów innowacyjnych we wdrażaniu strategii rozwoju regionu. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Anna* Sworowska.
Zabrze, 2012, 231 k., bibliogr. 317 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

proces innowacyjny ; zarządzanie wiedzą ; rozwój regionalny ; przepływ wiedzy ; analiza sieci społecznych

innovation process ; knowledge management ; regional development ; knowledge flow ; social network analysis

57/170
Nr opisu: 0000072122   
Oblicza korupcji: formy i typy zachowań.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Anna* Sworowska.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 117-133, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

korupcja ; typologia ; etyka

corruption ; typology ; ethics

58/170
Nr opisu: 0000077887
Proces kształtowania tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa w następstwie sytuacji kryzysowych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
Zabrze, 2012, 235 k., bibliogr. 249 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

marketing ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; tożsamość organizacyjna ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; zarządzanie sytuacją kryzysową

marketing ; enterprise management ; organizational identity ; human resources management ; crisis management

59/170
Nr opisu: 0000074721
Teaching business ethics in an epoch of catastrophes.
[Aut.]: Ch. Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Handbook of research on teaching ethics in business and management education. Eds: Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch. Hershey : Information Science Reference, 2012, s. 1-14, bibliogr.

60/170
Nr opisu: 0000074889   
The link between ethical climates and managerial success: a study in a Polish context.
[Aut.]: A. Simha, Agata Stachowicz-Stanusch.
-J. Bus. Ethics 2013 vol. 114 iss. 1, s. 55-59, bibliogr.. Impact Factor 0.963. Punktacja MNiSW 30.000

klimat etyczny ; sukces kierowniczy ; kontekst polski

ethical climate ; managerial success ; Polish context

61/170
Nr opisu: 0000074086   
Wirusowy charakter korupcji - czy organizacja może zarazić się korupcją?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Zarz. Zasobami Ludzkimi 2012 nr 1, s. 51-62, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

korupcja ; znormalizowana korupcja ; organizacja sieciowa ; teoria zakażenia

corruption ; normalized corruption ; network organization ; contagion theory

62/170
Nr opisu: 0000066204
Analiza sieci społecznych jako narzędzie diagnozy przepływów wiedzy w procesach innowacyjnych.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Anna* Sworowska.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2011, s. 350-361, bibliogr. 24 poz.

proces innowacyjny ; przepływ wiedzy ; sieć społeczna

innovation process ; knowledge flow ; social network

63/170
Nr opisu: 0000074897
Anti-corruption practices and implementation mechanisms of the fortune global 500 as an answer for an ethical values crisis - research results.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Ch. Wankel.
-Organ. i Kier. 2011 nr 5, s. 139-155, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

64/170
Nr opisu: 0000074093   
Destructive sides of charismatic leadership.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Zarz. Zasobami Ludzkimi 2011 nr 6, s. 113-125, bibliogr.
Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma https://www.ipiss.com.pl/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=1826. Punktacja MNiSW 8.000

przywództwo ; charyzmatyczny przywódca ; przywództwo destrukcyjne

leadership ; charismatic leadership ; destructive leadership

65/170
Nr opisu: 0000074726
Effectively integrating ethical dimensions into business education. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2011

66/170
Nr opisu: 0000074734
Importance of social and ethical problems in managing contemporary organizations - towards a new paradigm in management.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Contemporary management challenges in the transition period the perspectives of Poland and Spain. Eds: P. Buła [et al.]. Cracow : Cracow School of Business. Cracow University of Economics, 2011, s. 437-461, bibliogr.

67/170
Nr opisu: 0000072130   
Klastry - współczesną i przyszłościową formą organizacji potęgującej wiedzę i wartości.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2011 nr 4, s. 7-35, bibliogr. 33 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

klaster ; kapitał intelektualny ; kapitał społeczny ; zaufanie

cluster ; intellectual capital ; social capital ; trust

68/170
Nr opisu: 0000074724
Management education for integrity. Transcending amoral business curricula.
[Aut.]: Ch. Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Management education for integrity. Ethically educating tomorrow's business leaders. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch. Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2011, s. 3-12, bibliogr.

69/170
Nr opisu: 0000074728
Management education for morality in the era of globalization.
[Aut.]: Ch. Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Effectively integrating ethical dimensions into business education. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2011, s. 3-13, bibliogr.

70/170
Nr opisu: 0000087650
Polityka antykorupcyjna w III sektorze - wyniki badań sondażowych.
[Aut.]: Izabela* Mendel, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Trzeci sektor: aspekty prawne, ekonomiczne i społeczne. Red.: M. Urbaniec, P. Stec. Częstochowa : Akademia Polonijna w Częstochowie, 2011, s. 427-439

71/170
Nr opisu: 0000070767   
PRME i Oath Project - w kierunku społecznie odpowiedzialnego przywództwa.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, A. Ptak.
-Organ. i Zarz. 2011 nr 3, s. 117-133, bibliogr. 46 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

etyka biznesu ; edukacja zarządzania ; PRME ; Oath Project ; społeczna odpowiedzialność biznesu

business ethics ; management education ; PRME ; Oath Project ; corporate social responsibility

72/170
Nr opisu: 0000074892
The impact of business education on students, moral competency: an exploratory study from Poland.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Vision 2011 vol. 15 iss. 2, s. 161-174, bibliogr.

73/170
Nr opisu: 0000074930   
The impact of the national culture dimension and corruption on students' moral competencies - research results.
[Aut.]: Ch. Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch, J. Tamtana.
-J. Intercul. Manage. 2011 vol. 3 no. 2, s. 19-45, bibliogr.

74/170
Nr opisu: 0000074906   
The implementation of principles for responsible management education in practice - research results.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-J. Intercul. Manage. 2011 vol. 3 no. 2, s. 241-257, bibliogr.

75/170
Nr opisu: 0000065075
Corruption immunity based on positive organizational scholarship towards theoretical framework.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Organizational immunity to corruption: building theoretical and research foundations. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2010, s. 35-51, bibliogr.

76/170
Nr opisu: 0000058706
Corruption immunity based on positive organizational scholarship towards theoretical framework.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Kier. 2010 nr 1, s. 83-103, bibliogr.

77/170
Nr opisu: 0000069973
Corruption values and cultural relativism.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Innovation in management. Global partnership. Eds: Ch. Wankel, P. Odrakiewicz, W. Strnad. Poznań : Wydaw. Poznańskiej Wyższej Szkoły Biznesu, 2010, s. 35-47

78/170
Nr opisu: 0000067507   
Good practices for implementation of Principles for Responsible Management Education framework - research results.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2010 nr 4, s. 141-162, bibliogr. 41 poz.

etyka biznesu ; PRME ; szkoła biznesu

business ethics ; Principles for Responsible Management Education ; PRME ; business school

79/170
Nr opisu: 0000058644
Organizational immunity to corruption: building theoretical and research foundations. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2010

etyka biznesu ; przedsiębiorstwo ; praktyki nielojalne

business ethics ; enterprise ; disloyal practices

80/170
Nr opisu: 0000069972
Polityka anty-korupcyjna największych przedsiębiorstw światowych (case study Wal-Mart).
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz instytucjami sektora publicznego. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. H. Bienioka, T. Kraśnickiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2010, s. 331-350

81/170
Nr opisu: 0000074932
Sztuczna inteligencja w komunikacji marketingowej.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Pro Kreacja 2010 nr 2, s. 50-52

82/170
Nr opisu: 0000057070   
Anti-corruption declarations in Polish biggest enterprises. Research report.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2009 nr 3, s. 119-138, bibliogr. 17 poz.

korupcja ; deklaracja antykorupcyjna ; polityka antykorupcyjna ; raportowanie praktyk antykorupcyjnych

corruption ; anti-corruption declaration ; anti-corruption policy ; reporting of anti-corruption practices

83/170
Nr opisu: 0000074812
Corruption immunity based on positive organizational scholarship towards theoretical framework.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Organizational immunity to corruption. Building theoretical and research foundations. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch. Katowice : The Katowice Branch of the Polish Academy of Sciences, 2009, s. 35-51, bibliogr.

84/170
Nr opisu: 0000058252   
Culture due diligence based on HP/Compaq Merger case study.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-J. Intercul. Manage. 2009 vol. 1 no. 2, s. 64-81, bibliogr. 5 poz.

85/170
Nr opisu: 0000058379
Fight against the corruption based on programs or based on values. Case study Lockheed Martin and Intel Corporation.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Biznes, prawo, etyka. Warszawa : Akademia Leona Koźmińskiego, 2009, s. 30-45

86/170
Nr opisu: 0000058686
Główne wartości uczelni wyższych - wyniki badań.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Izabela* Grzanka, Izabela* Mendel, Marek Krannich, Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 131-149 (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)

uczelnia wyższa ; wartości ; szkolnictwo wyższe ; współczesny uniwersytet ; etos akademicki ; kultura organizacyjna

university ; values ; higher education ; modern university ; academic ethos ; organizational culture

87/170
Nr opisu: 0000058679
Główne wartości uczelni wyższych jako podstawa etosu akademickiego.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Izabela* Mendel.
W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 11-29, bibliogr. 25 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)

uczelnia wyższa ; wartości ; kształcenie akademickie ; etos akademicki

university ; values ; academic education ; academic ethos

88/170
Nr opisu: 0000058678
Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009

szkolnictwo wyższe ; kultura organizacyjna ; tożsamość organizacyjna ; hierarchia wartości ; kodeks etyczny ; przedsiębiorstwo

higher education ; organizational culture ; organizational identity ; hierarchy of values ; code of ethics ; enterprise

89/170
Nr opisu: 0000074811
Management of economic and social identities on both regional and enterprise levels within the contemporary globalizing reality.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: The economics of education and innovation for sustainability and growth. Congress of Political Economists International. COPE, 19th Annual meeting, New Delhi, India, July 12-19, 2008. [Dokument elektroniczny]. Ed. by J. Sepp, U. Maidla. Wilkes : Congress of Political Economists International, 2008, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-18

90/170
Nr opisu: 0000058685
Metodologia badań.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Anna* Sworowska.
W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 125-129, bibliogr. 1 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)

uczelnia wyższa ; wartości ; strona internetowa ; misja

university ; values ; website ; mission

91/170
Nr opisu: 0000074732
Organizational immunity to corruption. Building theoretical and research foundations. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Katowice : The Katowice Branch of the Polish Academy of Sciences, 2009

92/170
Nr opisu: 0000058251   
Organizations' anti-corruption declarations and reporting practices from multi-culture perspectives. Research report summary.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Edwards, A. Gumennaia, A. Gunn.
-J. Intercul. Manage. 2009 vol. 1 no. 2, s. 30-49, bibliogr. 34 poz.

93/170
Nr opisu: 0000058639
Podejście współczesnych przedsiębiorstw do zwalczania praktyk korupcyjnych. Wyniki badań.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie. Nowe kierunki. Red. K. Zimniewicz. Poznań : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2009, s. 537-547 (Zeszyty Naukowe ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu nr 129)

94/170
Nr opisu: 0000058682
Tendencje w hierarchii głównych wartości współczesnych przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, K. Sieradzka.
W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 83-98, bibliogr. 4 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)

przedsiębiorstwo ; wartości ; hierarchia wartości ; Polska ; świat

enterprise ; values ; hierarchy of values ; Poland ; world

95/170
Nr opisu: 0000074817
The chatterbot, a new relation marketing client communication chanel.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Innovation in management. Cooperating globally, Poznań, Poland, May 21-22, 2009. Proceedings. Ed. by Charles Wankel [et al.]. Poznań Uniwersity College of Business and Foreign Languages. Poznań : Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu i Języków Obcych Publishers, 2009, bibliogr. 1 poz.

sztuczna inteligencja ; komunikacja marketingowa ; chatterbot

artificial intelligence ; marketing communication ; chatterbot

96/170
Nr opisu: 0000074804
The pressure of social and network character of contemporary enterprises on their ethical behaviors.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: The key-factors of business and socio-economic development during the global crisis. Ed. by J. Sepp, D. Frear, W. Taylor. Wilkes : Congress of Political Economists International, 2009, s. 373-386, bibliogr.

97/170
Nr opisu: 0000055893   
Zarządzanie tożsamością a przedsiębiorstwo wirtualne.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Anna* Sworowska.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 441-449, bibliogr. 24 poz.

tożsamość organizacyjna ; przedsiębiorstwo wirtualne

organizational identity ; virtual enterprise

98/170
Nr opisu: 0000051004
Economic and socio-cultural identity management - the case of Silesian Province and the enterprises. American Express and Saturn Corporation.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: 14th APDR Annual Meeting. 2nd Congress of Nature Management Conversation. Tomar, 4-5 July 2008. Polytechnic Institute of Tomar. [B.m.] : [b.w.], 2008, s. 978-994

99/170
Nr opisu: 0000047901
Inteligencja moralna a zarządzanie poprzez wartości na przykładzie Microsoft Corporation i American Express.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy. Kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy. Praca zbiorowa. Pod red. B. Godziszewskiego. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2008, s. 217-228

100/170
Nr opisu: 0000074805
Management of economic and social identities on both regional and enterprise levels within the contemporary globalizing reality.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Globalization and institutional development. Ed. by J. Sepp, D. Frear. Wilkes : Congress of Political Economists International, 2008, s. ...-241

101/170
Nr opisu: 0000050981   
Rozwój głównych wartości przedsiębiorstwa w oparciu o najlepsze praktyki firm Microsoft, Saturn Corporation i American Express.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Zarz. Zasobami Ludzkimi 2008 nr 6, s. 71-85

zarządzanie przez wartości ; kultura organizacji ; wartość przedsiębiorstwa

managing by values ; organizational culture ; company value

102/170
Nr opisu: 0000038456
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientami.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2008, s. 448-455, bibliogr. 4 poz.

sztuczna inteligencja ; marketing partnerski ; CRM ; chatterbot

artificial intelligence ; partnership marketing ; CRM ; chatterbot

103/170
Nr opisu: 0000074818
Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie walki z korupcją w przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym. Praca zbiorowa. Pod red. H. Bienioka, T. Kraśnickiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2008, s. 375-383, bibliogr. 4 poz. (Prace Naukowe ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)

104/170
Nr opisu: 0000051274
Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hewlett-Packard.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Kulturowe i kadrowe problemy internacjonalizacji przedsiebiorstw. Pod red. P. Wachowiaka. Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydaw., 2008, s. 235-246

105/170
Nr opisu: 0000038488
Analiza procesów biznesowych pod kątem wdrożenia CRM - case study.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, J. Magnuski.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2007, s. 353-359, bibliogr. 3 poz.

CRM ; zarządzanie procesami ; reengineering

CRM ; process management ; reengineering

106/170
Nr opisu: 0000040443
CRM. Przewodnik dla wdrażających.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
Warszawa : Wydaw. PLACET, 2007, 328 s., bibliogr.

107/170
Nr opisu: 0000038861   
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
Zabrze, 2007, 358 k., bibliogr. 416 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management

108/170
Nr opisu: 0000074822
Koncepcja rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa poprzez zarządzanie głównymi wartościami.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Potencjał restrukturyzacji w warunkach globalizacji i nowej gospodarki. Red. Ryszard Borowiecki, Andrzej Jaki. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007, s. 223-230, bibliogr. 6 poz.

109/170
Nr opisu: 0000040444
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
Gliwice : Helion, 2007, 264 s., bibliogr.

110/170
Nr opisu: 0000074823
Proces zarządzania poprzez wartości a orientacja marketingowa współczesnego przedsiębiorstwa na przykładzie Saturn Corporation (USA).
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Monografia. Red. Eulalia Skawińska. Poznań : Instytut Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, 2007, s. 103-112, bibliogr. 3 poz.

111/170
Nr opisu: 0000074824
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (VBM) a zarządzanie poprzez wartości (MVB).
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Uwarunkowania realizacji celów Strategii Lizbońskiej w polskiej gospodarce. Oprac. zbiorowe. Pod red. J. Bielińskiego, M. Czerwińskiej. Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, 2007, s. 172-178, bibliogr. 16 poz.

112/170
Nr opisu: 0000074996
Budowa firmy zorientowanej marketingowo.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 7, s. 1-12

113/170
Nr opisu: 0000074984
Budowa lojalności klientów.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 1, s. 1-9

114/170
Nr opisu: 0000074987
Budowa nieśmiertelnych firm.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 3, s. 1-9

115/170
Nr opisu: 0000075000
Czym jest Culture Due Diligence.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 10, s. 1-8

116/170
Nr opisu: 0000074825
Fuzje przedsiębiorstw kluczowymi strategiami rozwoju korporacji. Współczesne metody analizy kulturowych i społecznych aspektów fuzji (Culture Due Diligence).
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Przedsiębiorstwo na przełomie wieków. Zarządzanie, restrukturyzacja, rozwój. Red. M. Sierpińska, A. Jaki. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Kraków : Oficyna Wydaw. ABRYS, 2006, s. 579-586, bibliogr. 11 poz.

fuzja przedsiębiorstw ; Due Diligence ; kultura organizacji

merger of companies ; Due Diligence ; organizational culture

117/170
Nr opisu: 0000074998
Istota zarządzania relacjami z klientami.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 8, s. 1-8

118/170
Nr opisu: 0000074999
Jak pozyskać najlepsze talenty.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 9, s. 1-7

119/170
Nr opisu: 0000023978
Jak wartości organizacji mogą uczynić firmę wielką?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 185-192, bibliogr. 4 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)

organizacja ; sukces ; wartość firmy

organization ; success ; company value

120/170
Nr opisu: 0000074991
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 5, s. 1-9

121/170
Nr opisu: 0000075006
Koncentracja.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 15, s. 1-9

122/170
Nr opisu: 0000074989
Niezmienne prawa zarządzania marką.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 4, s. 1-12

123/170
Nr opisu: 0000074986
Tajemnice sukcesu Microsoft.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 2, s. 1-9

124/170
Nr opisu: 0000074827
The role of core values in the process of development brain-rich companies based on Hewlett-Packard/Compaq merger case study.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Creating knowledge-based economy. Infrastructure - organizations - individuals. Ed. W. Gasparski, J. Dąbrowski. Warsaw : Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 2003, s. 231-249, bibliogr.

125/170
Nr opisu: 0000075002
Wyróżnij się lub zgiń.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 13, s. 1-7

126/170
Nr opisu: 0000074994
Zarządzanie kluczowymi klientami.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 6, s. 1-9

127/170
Nr opisu: 0000074826
Zarządzanie odpowiedzialnością społeczną w przedsiębiorstwie. Teoria i praktyka polskich przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie. Analiza krytyczna. Red. K. Zimniewicz. Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2006, s. 506-512 (Zeszyty Naukowe ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 81)

128/170
Nr opisu: 0000075004
Zasady zarządzania J. Welcha.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Biznes Lider 2006 nr 14, s. 1-13

129/170
Nr opisu: 0000074935
"Kontrahent" w bazie danych.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2005 nr 2, s. 50-53

klient ; dostawca ; partner handlowy ; baza danych ; CRM ; relacje biznesowe

customer ; supplier ; trading partner ; database ; CRM ; business relationships

130/170
Nr opisu: 0000074934
Przekraczać oczekiwania.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 4, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

131/170
Nr opisu: 0000074933
Tam gdzie klienci.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 2, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

132/170
Nr opisu: 0000074936
Zarządzanie kampaniami w CRM.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Mark. Prakt. 2005 nr 3, s. 20-22

CRM ; baza danych ; kampania marketingowa

CRM ; database ; marketing campaign

133/170
Nr opisu: 0000015603
CRM ist nicht mehr eine Modeerscheinung sonder ein Muss.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Wirtschaftsnachrichten 2004 nr 9, s. 15-18

134/170
Nr opisu: 0000015455
CRM moda czy konieczność.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Strateg. Biznesu 2004 nr 3, s. 4-6

135/170
Nr opisu: 0000015454
Czy CRM opłaca się niedużej firmie.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2004 nr 9, s. 41-43

CRM ; koszt ; opłacalność ekonomiczna

CRM ; cost ; cost-effectiveness

136/170
Nr opisu: 0000017659
Najlepsze praktyki CRM - przewodnik dla małych i średnich firm.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2004 nr 10, s. 41-43

137/170
Nr opisu: 0000074937
Serce CRM - baza wiedzy o klientach.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2004 nr 10, s. 40-43

CRM ; marketing ; baza wiedzy

CRM ; marketing ; knowledge base

138/170
Nr opisu: 0000009928
Zarządzanie poprzez wartości. Perspektywa rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, 181 s., bibliogr. 252 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 68)
Roprawa habilitacyjna

139/170
Nr opisu: 0000017710
CRM - filozofia działania a technologia informatyczna.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. [VI Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie. IV Warsztaty z Nauk o Zarządzaniu dla Doktorantów i Przyszłych Doktorantów, Zakopane, 13-15 stycznia 2003]. Zbiór prac. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2003, s. 473-480, bibliogr. 5 poz.

CRM ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; Customer Relationship Management

140/170
Nr opisu: 0000074942
CRM - Identyfikacja klientów. Cz. 1.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Brief 2003 nr 44, s. 46-58

141/170
Nr opisu: 0000074943
CRM - Identyfikacja klientów. Cz. 3.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Brief 2003 nr 45, s. 32-33

142/170
Nr opisu: 0000074955
CRM Klient zachwycony. Obsługa klienta i programy lojalnościowe. Cz. 4.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Brief 2003 nr 46, s. 37-39

143/170
Nr opisu: 0000074971
Drogowskaz dla wdrożenia CRM.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2003 nr 9, s. 28-30

144/170
Nr opisu: 0000074968
Klienci, w których warto inwestować.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2003 nr 5, s. 31-33

145/170
Nr opisu: 0000074970
Klient pozytywnie zaskoczony.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2003 nr 7, s. 15-16

146/170
Nr opisu: 0000074969
Rodzaje strategii CRM.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2003 nr 6, s. 55-57

147/170
Nr opisu: 0000074941
Wprowadzenie do koncepcji CRM.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Brief 2003 nr 43, s. 48-50

148/170
Nr opisu: 0000074828
Zarządzanie dziedzictwem kulturowym organizacji.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Globalizacja i integracja gospodarcza a procesy restrukturyzacji i rozwoju przedsiębiorstw. Red. Ryszard Borowiecki, Andrzej Jaki. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Europejskie Stowarzyszenie Zarządzania - CECIOS. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 109-114

organizacja ; zarządzanie dziedzictwem ; kultura organizacji

organization ; legacy management ; organizational culture

149/170
Nr opisu: 0000017833
Blaski i cienie wdrożeń systemów klasy CRM.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. V Konferencja , Zakopane, 14-16 stycznia 2002. Zbiór referatów. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, [2002], s. 369-377, bibliogr. 3 poz.

150/170
Nr opisu: 0000074975
CRM - czy to się opłaca?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Manager 2002 nr 10, s. 28-30

151/170
Nr opisu: 0000074829
Management by values as an effective tool for the implementation of CRM-based philosophy.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Work values and behaviour in an era of transformation. The 8th Bi-annual conference of the International Society for the Study of Work and Organizational Values, Warsaw, 24-27th June 2002. Ed. by A. Sagie, M. Stasiak. Łódź : Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, 2002, s. 434-440, bibliogr. 12 poz.

152/170
Nr opisu: 0000074973
Przyczyny nieudanych wdrożeń CRM.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Manager 2002 nr 4, s. 20-22

153/170
Nr opisu: 0000074976   
Zanim zaczniesz wdrożenie CRM.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Modern Mark. 2002 nr 11/12, s. 30-35

154/170
Nr opisu: 0000074974
Zarządzanie kluczowymi klientami.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Manager 2002 nr 6, s. 30-32

155/170
Nr opisu: 0000017803
CRM - powrót do przyszłości.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. IV Konferencja , Zakopane, 15-17 stycznia 2001. Zbiór referatów. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, [2001], s. 230-239, bibliogr. 5 poz.

156/170
Nr opisu: 0000074681
Kultura marketingowa przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2001, 121 s., bibliogr.

157/170
Nr opisu: 0000074830
Managing market intelligence - element of learning organization.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Report on management. Knowledge management. Ed. by Grażyna Gierszewska. Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, Committee of Organization and Management. Polish Academy of Science. Warsaw : Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 2001, s. 157-165

158/170
Nr opisu: 0000074977
Zarządzanie przez wartości - kolejna moda czy gwarancja sukcesu?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Prz. Organ. 2001 nr 7/8, s. 40-43, bibliogr. 11 poz.

159/170
Nr opisu: 0000074972
Być albo nie być na rynku.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2000 nr 3, s. 13-17, bibliogr. 11 poz.

160/170
Nr opisu: 0000074833
Jak z sukcesem wdrożyć nową koncepcję marketingową.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Pod red. Wiesława Waszkielewicza. Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Kraków : Wydział Zarządzania AGH, 2000, s. 13-22

161/170
Nr opisu: 0000074885
Multimedia a orientacja marketingowa przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Multimedia in business 2000. 2nd International conference, Częstochowa, Poland, 20-22 September 2000. Proceedings. Management Faculty. Technical University of Częstochowa [et al.]. Częstochowa : Wydaw. Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2000, s. 85-94, bibliogr. 16 poz.

162/170
Nr opisu: 0000003095
Nowa koncepcja marketingowa a kultura organizacyjna przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Zesz. Nauk. PŚl., Zarz. 2000 z. 7, s. 31-40, bibliogr. 22 poz.

163/170
Nr opisu: 0000010123
Nowa koncepcja marketingowa a rozwój technologii internetowych.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. III Konferencja, Zakopane, 10-12 stycznia 2000. Zbiór referatów. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2000, s. 224-232, bibliogr. 9 poz.

164/170
Nr opisu: 0000074831
Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa a jego produktywność.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Strategie wzrostu produktywności firmy. Materiały konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Procesu Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Zakopane - Kościelisko, 22-24 IX 2000 r. Pod red. Adama Stabryły. Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2000, s. 583-592, bibliogr. 11 poz.

165/170
Nr opisu: 0000074881
Zarządzanie poprzez wartości instrumentem zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie. Zbiór referatów na ogólnopolską konferencję naukową, Boszkowo, 17-18 października 2000. T. 2. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Systemów i Technik Zarządzania. Poznań : Akademia Ekonomiczna, 2000, s. 432-438, bibliogr. 5 poz.

wartość ; zarządzanie przez wartości ; kultura organizacyjna

value ; managing by values ; organizational culture

166/170
Nr opisu: 0000074832
Zarządzanie poprzez wartości w warunkach konkurencji opartej na wiedzy.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
W: Zarządzanie wiedzą a procesy restrukturyzacji i rozwoju przedsiębiorstw. Materiały z międzynarodowej konferencji naukowej, Krynica, 26-28 października 2000 roku. Red. Ryszard Borowiecki. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Akademii Ekonomicznej, 2000, s. 635-642

167/170
Nr opisu: 0000074979
Czy OPEL wystarczy Gliwicom?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Serw. 1997 nr 10, s. 29-30

168/170
Nr opisu: 0000074978
Jak sprzedać miasto?.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Serw. 1997 nr 10, s. 26-28

169/170
Nr opisu: 0000029051
Analiza rynku informacji gospodarczej.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch, Joanna Machnik-Słomka, M. Stanusch.
W: Raport o stanie przedsięwzięć związanych z informacją gospodarczą na terenie województwa katowickiego. Praca zbiorowa. Pod red. Jana Kaźmierczaka. Katowice : [Towarzystwo Tych, Którzy Sprzyjają Naukom na Górnym Śląsku], 1996, s. 55-96

170/170
Nr opisu: 0000029048
Analysis of the market of economical information.
[Aut.]: Jan** Stachowicz, Agata Stachowicz-Stanusch, Joanna Machnik-Słomka, M. Stanusch.
W: Report about the state of ventures connected with economical information in the Voivode6ship of Katowice. Collective work. Ed. by Jan Kaźmierczak. Katowice : [Towarzystwo Tych, Którzy Sprzyjają Naukom na Górnym Śląsku], 1996, s. 57-90

stosując format:
Nowe wyszukiwanie