Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NARAMSKI MATEUSZ
Liczba odnalezionych rekordów: 27



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/27
Nr opisu: 0000130075   
A business model in spa tourism enterprises: case study from Poland.
[Aut.]: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
-Sustainability 2019 vol. 11 iss. 10, art. no. 2880 s. 1-22, bibliogr. 54 poz.. Impact Factor 2.592. Punktacja MNiSW 70.000

uzdrowisko ; zarządzanie ; Polska

health resort ; management ; Poland

2/27
Nr opisu: 0000130267   
Configuring a trust-based inter-organizational cooperation network for post-industrial tourist organizations on a tourist route.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Sustainability 2019 vol. 11 iss. 13, art. no. 3542 s. 1-20, bibliogr. 69 poz.. Impact Factor 2.592. Punktacja MNiSW 70.000

współpraca ; sieć międzyorganizacyjna ; szlak turystyczny

cooperation ; inter-organizational network ; touristic route

3/27
Nr opisu: 0000130781   
Measuring trust in business relations between tourist facilities on one thematic touristic route.
[Aut.]: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
-Sustainability 2019 vol. 11 iss. 14, art. no. 3935 s. 1-18, bibliogr. 39 poz.. Impact Factor 2.592. Punktacja MNiSW 70.000

zaufanie między organizacjami ; sprawność komunikacji ; tematyczny szlak turystyczny

inter-organizational trust ; efficiency of communication ; thematic tourist route

4/27
Nr opisu: 0000130076   
Sieć współpracy obiektów turystycznych jako element wspomagający model biznesu.
[Aut.]: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
-Przeds. Zarz. 2019 t. 20 z. 2, cz. 1, s. 43-53, bibliogr.
Tytuł zeszytu: Marketing turystyczny. Red. Ewa Wszendybył-Skulska, Maciej Dębski. Punktacja MNiSW 5.000

model biznesu ; turystyka ; strategia ; sieć ; zarządzanie

bussines model ; tourism ; strategy ; network ; management

5/27
Nr opisu: 0000126745   
Attributes of touristic objects that affect interorganizational trust - case study the industrial monuments route.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2018. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2018, s. 787-793, bibliogr.

zaufanie między organizacjami ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; współpraca ; model biznesowy

inter-organizational trust ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; cooperation ; business model

6/27
Nr opisu: 0000124255
Model sieci współpracy podmiotów turystycznych.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2018, 236 s., bibliogr. 294 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 704)

obiekt turystyczny ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; szlak turystyczny ; komunikacja ; zaufanie ; szlak zabytków techniki ; sieć współpracy ; model

touristic object ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; touristic route ; communication ; trust ; industrial monuments route ; cooperation network ; model

7/27
Nr opisu: 0000128920   
Przebieg procesu zmian w organizacji - przegląd wybranych koncepcji zmian.
[Aut.]: Katarzyna Wybrańczyk, G. Polok, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 131, s. 623-634, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zmiana organizacyjna ; determinanty zmian ; przebieg zmian ; model zmian

organizational change ; changes determinants ; course of changes ; model of changes

8/27
Nr opisu: 0000126379
Attributes of touristic objects that affect interorganizational trust - case study the industrial monuments route.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Current Problems of the Corporate Sector 2017. International scientific conference, 18th - 19th may 2017, Raztocno (Handlova). [B.m.] : [b.w.], 2017, s. 1-7, bibliogr. 15 poz.

zaufanie między organizacjami ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; współpraca ; model biznesowy

inter-organizational trust ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; cooperation ; business model

9/27
Nr opisu: 0000121986   
Kształtowanie sieci współpracy w turystyce poprzemysłowej. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Mateusz Naramski.
Zabrze, 2017, 236 k., bibliogr. 271 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. inż. Adam Szromek, dr inż. Marek Krannich

turystyka ; zarządzanie ; sieć międzyorganizacyjna ; sieć współpracy ; turystyka poprzemysłowa ; szlak zabytków techniki ; Industriada

tourism ; management ; inter-organizational network ; cooperation network ; post-industrial tourism ; industrial monuments route ; Industriada

10/27
Nr opisu: 0000123828
Model sieci współpracy podmiotów turystycznych.
[Aut.]: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2018, 237 s., bibliogr. 294 poz.

11/27
Nr opisu: 0000114365   
Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych. Cz. 1.
[Aut.]: Adam Szromek, Mateusz Naramski, Krzysztof Herman.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 275-288, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

dysonans poznawczy ; psychologia społeczna

cognitive dissonance ; social psychology

12/27
Nr opisu: 0000114366   
Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych. Cz. 2.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 289-307, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

dysonans poznawczy ; psychologia społeczna

cognitive dissonance ; social psychology

13/27
Nr opisu: 0000108683   
Frekwencja w wybranych obiektach szlaku zabytków techniki województwa śląskiego w latach 2009-2014.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 135-146, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

szlak zabytków techniki ; atrakcja turystyczna ; frekwencja

industrial monuments route ; tourist attraction ; attendance

14/27
Nr opisu: 0000108677
Ocena wizerunku medialnego zakładów lecznictwa uzdrowiskowego na przykładzie uzdrowisk zrzeszonych w Unii Uzdrowisk Polskich - wyniki badań.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 27-48, bibliogr. 18 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

wizerunek ; uzdrowisko ; media internetowe ; Unia Uzdrowisk Polskich ; uzdrowisko

image ; spa ; internet media ; Polish Spa Union ; health resort

15/27
Nr opisu: 0000108681   
Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
-Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 131-141, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

Strategiczna Karta Wyników ; turystyka ; hotelarstwo

Balanced Scorecard ; tourism ; hospitality industry

16/27
Nr opisu: 0000108678
Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe

brand ; image ; spa ; internet media

17/27
Nr opisu: 0000124521   
Analiza działań promocyjnych w turystyce na przykładzie "Industriady 2014".
[Aut.]: Mateusz Naramski.
-Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Tur. 2015 nr 1 (29), s. 133-150, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

promocja w turystyce ; turystyka poprzemysłowa ; szlak zabytków techniki

tourism promotion ; post-industrial tourism ; industrial monuments route

18/27
Nr opisu: 0000104912   
Analiza porównawcza wybranych sposobów prezentacji oferty turystycznej - studium przypadku.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
-Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2015 nr 379, s. 278-287, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. Red. Andrzej Rapacz. Punktacja MNiSW 10.000

oferta turystyczna ; broszura ; ulotka ; przewodnik ; strona WWW ; kanał przekazu

tourism offer ; brochure ; flyer ; guide ; website ; media channel

19/27
Nr opisu: 0000101268   
Elementy zarządzania wiedzą i innowacjami w turystyce poprzemysłowej na przykładzie szlaku zabytków techniki Województwa Śląskiego.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 61-72, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

turystyka przemysłowa ; wiedza ; innowacja

industrial tourism ; knowledge ; innovation

20/27
Nr opisu: 0000101270   
Potrzeby turystyczne szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich znaczenie w kreowaniu produktów turystycznych.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 73-87, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

turystyka szkolna ; potrzeby turystyczne ; usługi turystyczne

school tourism ; touristic needs ; travel services

21/27
Nr opisu: 0000124532
Promocja śląskich obiektów turystycznych za pośrednictwem aplikacji mobilnych.
[Aut.]: Mateusz Naramski.
W: Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - obszary zastosowań i kierunki badań. Red. Gołuchowski, Zbigniew Spyra, Justyna Maciąg. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2015, s. 199-210, bibliogr. 19 poz.

promocja ; aplikacja mobilna ; technologia telekomunikacyjna ; informacja turystyczna

promotion ; mobile application ; telecommunications technology ; tourist information

22/27
Nr opisu: 0000106192   
Turystyka dziedzictwa przemysłowego jako czynnik rozwoju obszaru na przykładzie miasta Zabrze.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 103-114, bibligr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

innowacja ; przedsiębiorczość ; konkurencyjność ; turystyka

innovation ; entrepreneurship ; competitiveness ; tourism

23/27
Nr opisu: 0000091769   
Analiza porównawcza wybranych stron internetowych służących do przeprowadzania badań ankietowych.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Adam Szromek, K. Herman.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 355-365, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

strona internetowa ; badania ankietowe ; cykl życia produktu

website ; survey ; product life cycle

24/27
Nr opisu: 0000096235   
Cykl życia przedsiębiorstwa w kontekście obiektów turystyki poprzemysłowej.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 305-323, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

cykl życia produktu ; cykl życia przedsiębiorstwa ; turystyka przemysłowa ; budynek poprzemysłowy

product life cycle ; enterprise life cycle ; industrial tourism ; post-industrial building

25/27
Nr opisu: 0000124520   
Istrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywności turystycznej.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
-Rozpr. Nauk. Akad. Wychow. Fiz. Wroc. 2014 t. 45, s. 119-129, bibliogr. 29 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

promocja ; turystyka ; marketing mix

promotion ; tourism ; mix marketing

26/27
Nr opisu: 0000095984
Perspektywy powstania nowych uzdrowisk w Polsce.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym. Pod. red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. Proksenia, 2014, s. 109-125, bibliogr. 22 poz.

uzdrowisko ; rozwój ; lecznictwo uzdrowiskowe ; Polska

spa ; development ; spa treatment ; Poland

27/27
Nr opisu: 0000091764   
Sprawność wykorzystania narzędzi komunikacji e-mailowej w sprzedaży produktu turystycznego.
[Aut.]: K. Herman, Adam Szromek, Mateusz Naramski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 299-311, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

ankieta zamaskowana ; sprawność komunikacji ; turystyka

mystery survey ; efficiency of communication ; tourism

stosując format:
Nowe wyszukiwanie