Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MORGAŁA MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000133361
The importance of pedagogical diagnosis in the context of the psychological conditions of decision-making. A theoretical recognition of selected areas.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 83-97, bibliogr. 18 poz. (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3). Punktacja MNiSW 20.000

diagnoza ; diagnoza pedagogiczna ; diagnoza psychologiczna ; terapia ; diagnostyka ; proces diagnostyczny

diagnosis ; pedagogical diagnosis ; psychological diagnosis ; therapy ; diagnostics ; diagnostic process

2/9
Nr opisu: 0000129098   
Is the school for everyone possible?. New perspectives in the education of children with special educational need.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Monika Morgała, E. Madejska.
-J. Hum. Dignity Wellbeing 2018 no. 2, s. 73-85, bibliogr. 19 poz.
Tytuł numeru: Creativity, innovativeness and creativity in human education. Punktacja MNiSW 5.000

szkoła dla wszystkich ; edukacja ; osoby niepełnosprawne ; kapitał własny ; student

school for everyone ; education ; disabled people ; equality ; student

3/9
Nr opisu: 0000132481
Konflikty w zespole nauczycielskim a ich implikacje dla rozwoju nauczyciela - wybrane obszary.
[Aut.]: Monika Morgała.
W: Dokąd zmierzamy?. Cz. 1, Wspieranie rozwoju człowieka w rodzinie, edukacji i biznesie. Pod red. Edyty Sadowskiej, Agnieszki Wiśniak, Iwony Łukasiewicz. Chorzów : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2018, s. 203-208

konflikt ; nauczyciel ; rozwój

conflict ; teacher ; development

4/9
Nr opisu: 0000129289   
Perspektywy pracodawców w kontekście zatrudniania pracowników niepełnosprawnych - między teorią a praktyką.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Monika Morgała, E. Madejska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 132, s. 263-277, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

niepełnosprawność ; perspektywy ; pracodawca ; wspieranie zatrudnienia

disability ; perspectives ; employer ; employment support ; social responsibility

5/9
Nr opisu: 0000128263
Specyficzne potrzeby edukacyjne dzieci uzdolnionych - wielowymiarowość percypowania zdolności uczniów. Ujęcie teoretyczne.
[Aut.]: Monika Morgała.
W: Rozwój - potencjał - deficyty. Development - potential - deficiency. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2018, s. 251-256, bibliogr. 11 poz. (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 8 2084-2430)

zdolności ; specyficzne potrzeby edukacyjne ; dzieci uzdolnione

abilities ; specific educational needs ; talented children

6/9
Nr opisu: 0000120078
Komunikacja osób ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
-Niepełnospraw. Rehabil. 2017 R. 17 nr 4, s. 19-39. Punktacja MNiSW 7.000

7/9
Nr opisu: 0000118190
Nowoczesne technologie w świecie osób niepełnosprawnych - wybrane obszary.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Magdalena Kolmaga, Monika Morgała.
-Niepełnospraw. Rehabil. 2017 R. 17 nr 3, s. 122-133. Punktacja MNiSW 7.000

nowoczesne technologie ; niepełnosprawność ; osoby starsze ; terapia ; dzieci niepełnosprawne ; autyzm ; edukacja

new technologies ; disability ; elderly people ; therapy ; disabled children ; autism ; education

8/9
Nr opisu: 0000116908
Egzemplifikacja pracy nauczyciela w aspekcie programowania i dokumentacji.
[Aut.]: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
W: Sprzężone zaburzenia rozwoju... I co dalej?. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Warszawa : Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny SIM, 2016, s. 135-140, bibliogr. 5 poz.

praca nauczyciela ; dokumentacja ; pedagogika specjalna

teacher job ; documentation ; special education

9/9
Nr opisu: 0000129668   
Rola współpracy podmiotów zaangażowanych w pracę z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na zerowym poziomie edukacyjnym.
[Aut.]: Monika Morgała.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, s. 225-235, bibliogr. 9 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 641)

dziecko ; wychowanie ; dom ; przedszkole ; współpraca ; edukacja wczesnoszkolna

child ; upbringing ; home ; preschool ; cooperation ; early school education

stosując format:
Nowe wyszukiwanie