Wynik wyszukiwania
Zapytanie: LACH EWA
Liczba odnalezionych rekordów: 26



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/26
Nr opisu: 0000131973
Immersive virtual reality for assisting in inclusive architectural design.
[Aut.]: Ewa Lach, Iwona Benek, Krzysztof Zalewski, Przemysław Skurowski, Agata Kocur, Aleksandra Kotula, Małgorzata Macura, Zbigniew Pamuła, Mikołaj Stankiewicz, Tomasz Wyrobek.
W: Man-machine interactions 6. 6th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2019, Cracow, Poland, October 2-3, 2019. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Sebastian Deorowicz, Katarzyna Harężlak, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2019, s. 23-33, bibliogr. 26 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1061 2194-5357)

rzeczywistość wirtualna z zanurzeniem ; projektowanie włączające ; proces projektowania architektonicznego

immersive virtual reality ; inclusive design ; architectural design process ; assisting architects in design process

2/26
Nr opisu: 0000130701   
Obiektyw 60+.
[Aut.]: Ewa Lach, Krzysztof Zalewski, Przemysław Skurowski, Iwona Benek, A. Kocur, A. Kotula, M. Macura, Z. Pamuła, M. Stankiewicz, T. Wyrobek.
-PM News 2019 wyd. 19, s. 27

okulary VR ; projektowanie dla osób starszych ; gra symulacyjna

VR glasses ; design for elderly people ; simulation game

3/26
Nr opisu: 0000123473   
Institute of Informatics. Activity report 2016-2017. Ed. Karolina Nurzyńska.
[Aut.]: Jarosław Flak, Ewa Lach, Marcin Michalak, Adam Opara, Ewa Płuciennik, Roman Starosolski.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2018, 220 s.

4/26
Nr opisu: 0000119000   
New adaptations for evolutionary algorithm applied to dynamic difficulty adjustment system for serious game.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Man-machine interactions 5. 5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017, Kraków, Poland, October 3-6, 2017. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Katarzyna Harezlak, Stanisław Kozielski, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2018, s. 492-501, bibliogr. 20 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 659 2194-5357)

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

5/26
Nr opisu: 0000117408
Dynamic difficulty adjustment for serious game using modified evolutionary algorithm.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Artificial intelligence and soft computing. 16th International conference, ICAISC 2017, Zakopane, Poland, June 11-15, 2017. Proceedings. Pt. 1. Eds. Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafał Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2017, s. 370-379, bibliogr. 20 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 10245 0302-9743)

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

6/26
Nr opisu: 0000115499   
Dynamic difficulty adjustment of the computer player in computer games.
[Aut.]: Ewa Lach, Jacek Lach, Wojciech Suchanek.
-Stud. Informat. 2017 vol. 38 nr 1B, s. 19-30, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; gra komputerowa ; SI w grach

dynamic difficulty adjustment ; computer game ; game AI

7/26
Nr opisu: 0000120305   
Inertial motion capture costume.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, Przemysław* Pruszowski, Przemysław Skurowski, Ewa Lach, Janusz* Słupik, Damian Pęszor, Marcin* Paszkuta, Andrzej Polański, Konrad** Wojciechowski, M. Janiak, K. Lebek.
W: Biosensors 2016. 26th Anniversary World Congress on Biosensors, Gothenburg, 25-27 May 2016. Ed. by Anthony Turner, Alice Tang. Amsterdam : Elsevier, 2017, s. 139-140, bibliogr. 3 poz. (Procedia Technology ; vol. 27 2212-0173)

inercyjne przechwytywanie ruchu ; czujnik IMU ; orientacja ; filtr Kalmana

8/26
Nr opisu: 0000115503   
Inertial motion capture costume design study.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, Przemysław Skurowski, Ewa Lach, Przemysław* Pruszowski, Damian Pęszor, Marcin* Paszkuta, Janusz* Słupik, K. Lebek, M. Janiak, Andrzej Polański, Konrad** Wojciechowski.
-Sensors 2017 vol. 17 iss. 3, art. no. 612 s. 1-21, bibliogr. 49 poz.. Impact Factor 2.475. Punktacja MNiSW 30.000

czujnik IMU ; motion capture ; walidacja systemu ; estymacja orientacji

IMU sensor ; motion capture ; system validation ; orientation estimation ; wearable sensor system

9/26
Nr opisu: 0000106603
Evaluation of automatic calibration method for motion tracking using magnetic and inertial sensors.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Information technologies in medicine. 5th International conference, ITIB 2016, Kamień Śląski, Poland, June 20-22, 2016. Proceedings. Vol. 2. Eds. Ewa Piętka, Pawel Badura, Jacek Kawa, Wojciech Wieclawek. Cham : Springer, 2016, s. 337-348, bibliogr. 18 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 472 2194-5357)

inercyjny czujnik orientacji ; śledzenie ruchu ; czujnik kalibracji segmentowej

inertial measurement unit ; motion tracking ; sensor-to-segment calibration

10/26
Nr opisu: 0000104602   
Institute of Informatics. Activity report 2014-2015. Ed. Karolina Nurzyńska.
[Aut.]: Jarosław Flak, Ewa Lach, Marcin Michalak, Adam Opara, Ewa Płuciennik, Roman Starosolski.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, 208 s.

11/26
Nr opisu: 0000102853
A quick method for dynamic difficulty adjustment of a computer player in computer games.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Artificial intelligence and soft computing. 14th International Conference, ICAISC 2015, Zakopane, Poland, June 14-18, 2015. Proceedings. Pt. 2. Eds.: Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafal Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2015, s. 669-678, bibliogr. 7 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 9120 0302-9743)

dynamiczna regulacja trudności ; gra Al ; gra komputerowa

dynamic difficulty adjustment ; game AI ; computer game

12/26
Nr opisu: 0000091201
Institute of Informatics. Activity report 2012-2013. Ed. Karolina Nurzyńska.
[Aut.]: Jarosław Flak, Ewa Lach, Marcin Michalak, Adam Opara, Ewa Płuciennik, Roman Starosolski.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2014, 199 s.

13/26
Nr opisu: 0000081675   
Ocena podobieństwa drzew strategii generowanych za pomocą programowania genetycznego.
[Aut.]: Ewa Lach, M. Hetman.
-Stud. Informat. 2013 vol. 34 nr 1, s. 75-89, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

programowanie genetyczne ; uczenie maszynowe ; animacja behawioralna ; drzewo strategii

genetic programming ; machine learning ; behavioural animation ; strategy tree

14/26
Nr opisu: 0000070763   
Składowe oceny animacji wirtualnych postaci ludzkich.
[Aut.]: Ewa Lach, T. Chaja.
-Stud. Informat. 2012 vol. 33 nr 1, s. 47-58, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

animacja ; postać wirualna ; programowanie genetyczne

animation ; virtual character ; genetic programming

15/26
Nr opisu: 0000065701   
Managing virtual characters behaviour with operations controllers.
[Aut.]: Ewa Lach.
-Stud. Informat. 2011 vol. 32 nr 1A, s. 5-14, bibliogr. 16 poz.

środowisko animacji 3D ; postać wirualna ; kontrola zachowania

3D animation framework ; virtual character ; control of behaviour

16/26
Nr opisu: 0000056567   
Bounding volume hierarchies for collision detection.
[Aut.]: Ewa Lach, Jacek Lach.
-Stud. Informat. 2010 vol. 31 nr 1, s. 71-83, bibliogr. 27 poz.

hierarchie brył ograniczających ; wykrywanie kolizji ; środowisko 3D do animowania postaci

bounding volume hierarchies ; collision detection ; 3D animation framework

17/26
Nr opisu: 0000056570   
Ocena animacji szkieletowych postaci wirtualnych.
[Aut.]: Ewa Lach, K. Wadas.
-Stud. Informat. 2010 vol. 31 nr 1, s. 85-99, bibliogr. 14 poz.

animacja behawioralna ; ocena animacji

behavioral animation ; animation measure

18/26
Nr opisu: 0000049156   
fACT - animation framework for generation of virtual characters behaviours.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Proceedings of the 2008 1st International Conference on Information Technology. IT 2008, Gdańsk, Poland, 19-21 May 2008. Eds: A. Stepnowski [et al.]. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2008, s. 1-4, bibliogr. 10 poz.

animacja komputerowa ; rzeczywistość wirtualna ; szkielet animacji

computer animation ; virtual reality ; animation framework

19/26
Nr opisu: 0000040399
Automatic strategies for autonomous virtual characters.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Proceedings on IX International Conference on Artificial Intelligence AI-22'2007 (research-development-applications). Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2007, s. 39-47 (Proceedings of Artificial Intelligence Studies ; vol. 4)

20/26
Nr opisu: 0000051464   
Automatic strategies for autonomous virtual characters.
[Aut.]: Ewa Lach.
-Stud. Informat., Syst. Technol. Inf. 2007 nr 2, s. 57-68, bibliogr. 17 poz.

programowanie genetyczne ; sterowanie zadaniami ; uczenie maszynowe ; postać wirualna ; animacja

genetic programming ; task control ; machine learning ; virtual character ; animation

21/26
Nr opisu: 0000023912   
Wybrane techniki wspomagające animację autonomicznych postaci wirtualnych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Ewa Lach.
Gliwice, 2006, 231 k., bibliogr. 140 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: prof. dr hab. inż. Konrad** Wojciechowski

animacja trójwymiarowa ; postać wirualna ; fACT

three-dimensional animation ; virtual character ; fACT

22/26
Nr opisu: 0000021344
Automatic generation of animation of virtual humans.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Proceedings on VII International Conference on Artificial Intelligence AI-20'2005. 20th Jubilee Scientific Event (research, development, applications). Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2005, s. 109-115 (Artificial Intelligence Studies ; vol. 2 (25))

23/26
Nr opisu: 0000021351
Generation of intelligent behaviours for virtual people.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: International Workshop Control and Information Technology. IWCIT 2005, Ostrava, Czech Republic, September 15th-16th, 2005. Ostrava : Vysoka Skola Banska - Technicka Univerzita, 2005, s. 119-124

24/26
Nr opisu: 0000021718
Wykorzystanie programowania genetycznego do generacji inteligentnych zachowań wirtualnych postaci.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Inżynieria gier komputerowych. Materiały konferencyjne II Ogólnopolskiej Konferencji Twórców Gier Komputerowych, [Siedlce, 1-3 kwietnia 2005]. Akademia Podlaska. Siedlce : Wydaw. Akademii Podlaskiej, 2005, s. 37-46

25/26
Nr opisu: 0000076411
Learning intelligent behaviours of animated agents by means of genetic programming.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Proceedings on VI International Conference on Artificial Intelligence AI-19'2004 (research, development, applications). Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2004, s. 159-170, bibliogr. 25 poz. (Artificial Intelligence Studies ; vol. 1 (23))

26/26
Nr opisu: 0000076410
Sztuczna inteligencja w systemach wykrywania intruzów.
[Aut.]: Ewa Lach.
-Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2A, s. 191-198, bibliogr. 18 poz.

sztuczna inteligencja ; system wykrywania intruzów ; sieć neuronowa ; odkrywanie wiedzy ; logika rozmyta ; algorytm genetyczny ; programowanie genetyczne ; sztuczny system immunologiczny

artificial intelligence ; intrusion detection system ; neural network ; knowledge discovery ; fuzzy logic ; genetic algorithm ; genetic programming ; artificial immune system

stosując format:
Nowe wyszukiwanie