Wynik wyszukiwania
Zapytanie: HERMAN KRZYSZTOF
Liczba odnalezionych rekordów: 19



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/19
Nr opisu: 0000128971   
A business creation in post-industrial tourism objects: case of the industrial monuments route.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman.
-Sustainability 2019 vol. 11 iss. 5, art. no. 1451 s. 1-17, bibliogr. 61 poz.. Impact Factor 2.592. Punktacja MNiSW 70.000

turystyka poprzemysłowa ; szlak zabytków techniki ; model biznesowy

post-industrial tourism ; industrial monuments route ; business model

2/19
Nr opisu: 0000130270   
Business models in tourism enterprises.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman.
-Przeds. Zarz. 2019 t. 20 z. 2, cz. 1, s. 225-234, bibliogr.
Tytuł zeszytu: Marketing turystyczny. Red. Ewa Wszendybył-Skulska, Maciej Dębski. Punktacja MNiSW 5.000

model biznesowy ; turystyka ; wartość ; strategia

business model ; tourism ; value ; strategy

3/19
Nr opisu: 0000128100
Przedsiębiorstwo turystyczne w ujęciu modelowym. Model biznesu w przedsiębiorstwie turystyki dziedzictwa przemysłowego.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Adam Szromek.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2019, 228 s., bibliogr. 269 s.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 749)

przedsiębiorstwo turystyczne ; model biznesu ; innowacyjny model biznesu ; turystyka kulturowa ; dziedzictwo przemysłowe ; szlak zabytków techniki

tourist enterprise ; business model ; innovative business model ; cultural tourism ; industrial heritage ; industrial monuments route

4/19
Nr opisu: 0000127691
Modele biznesu przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Krzysztof Herman.
Zabrze, 2018, 241 k., bibliogr. 286 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. inż. Adam Szromek, dr inż. Marek Krannich

model biznesowy ; przedsiębiorstwo turystyczne ; dziedzictwo przemysłowe ; turystyka kulturowa ; ruch turystyczny ; organizacja ; zarządzanie przedsiębiorstwem

business model ; tourist enterprise ; industrial heritage ; cultural tourism ; tourist traffic ; organization ; enterprise management

5/19
Nr opisu: 0000126375
Selected methods of business model designing in the context of historic transformation of health resort enterprises sector business model in Poland.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman.
W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2018, 26 August - 1 September, 2018, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 5. Iss. 5.3. Sofia : STEF92 Technology, 2018, s. 1-8, bibliogr. 12 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)

model biznesowy ; uzdrowisko ; turystyka uzdrowiskowa

business model ; spa ; spa tourism

6/19
Nr opisu: 0000114365   
Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych. Cz. 1.
[Aut.]: Adam Szromek, Mateusz Naramski, Krzysztof Herman.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 275-288, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

dysonans poznawczy ; psychologia społeczna

cognitive dissonance ; social psychology

7/19
Nr opisu: 0000114366   
Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych. Cz. 2.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 289-307, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

dysonans poznawczy ; psychologia społeczna

cognitive dissonance ; social psychology

8/19
Nr opisu: 0000108683   
Frekwencja w wybranych obiektach szlaku zabytków techniki województwa śląskiego w latach 2009-2014.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 135-146, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

szlak zabytków techniki ; atrakcja turystyczna ; frekwencja

industrial monuments route ; tourist attraction ; attendance

9/19
Nr opisu: 0000108677
Ocena wizerunku medialnego zakładów lecznictwa uzdrowiskowego na przykładzie uzdrowisk zrzeszonych w Unii Uzdrowisk Polskich - wyniki badań.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 27-48, bibliogr. 18 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

wizerunek ; uzdrowisko ; media internetowe ; Unia Uzdrowisk Polskich ; uzdrowisko

image ; spa ; internet media ; Polish Spa Union ; health resort

10/19
Nr opisu: 0000108681   
Strategiczna Karta Wyników w zarządzaniu obiektami hotelarskimi.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
-Ekon. Probl. Tur. 2016 nr 2 (34), s. 131-141, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

Strategiczna Karta Wyników ; turystyka ; hotelarstwo

Balanced Scorecard ; tourism ; hospitality industry

11/19
Nr opisu: 0000108678
Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe

brand ; image ; spa ; internet media

12/19
Nr opisu: 0000104912   
Analiza porównawcza wybranych sposobów prezentacji oferty turystycznej - studium przypadku.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
-Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2015 nr 379, s. 278-287, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. Red. Andrzej Rapacz. Punktacja MNiSW 10.000

oferta turystyczna ; broszura ; ulotka ; przewodnik ; strona WWW ; kanał przekazu

tourism offer ; brochure ; flyer ; guide ; website ; media channel

13/19
Nr opisu: 0000101268   
Elementy zarządzania wiedzą i innowacjami w turystyce poprzemysłowej na przykładzie szlaku zabytków techniki Województwa Śląskiego.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 61-72, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

turystyka przemysłowa ; wiedza ; innowacja

industrial tourism ; knowledge ; innovation

14/19
Nr opisu: 0000130174   
Identyfikacja i hierarchizacja cech oraz umiejętności przewodników świadczących usługi w zabytkowych obiektach przemysłowych.
[Aut.]: Krzysztof Herman.
-Tur. Kult. 2015 nr 11, s. 25-39, bibliogr.. Punktacja MNiSW 9.000

przewodnik ; rola przewodnika ; dziedzictwo przemysłowe ; cechy i umiejętności przewodnika

touristic guide ; role of a guide ; industrial heritage ; attributes and skills of a guide

15/19
Nr opisu: 0000101270   
Potrzeby turystyczne szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich znaczenie w kreowaniu produktów turystycznych.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 73-87, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

turystyka szkolna ; potrzeby turystyczne ; usługi turystyczne

school tourism ; touristic needs ; travel services

16/19
Nr opisu: 0000106192   
Turystyka dziedzictwa przemysłowego jako czynnik rozwoju obszaru na przykładzie miasta Zabrze.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 103-114, bibligr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

innowacja ; przedsiębiorczość ; konkurencyjność ; turystyka

innovation ; entrepreneurship ; competitiveness ; tourism

17/19
Nr opisu: 0000096235   
Cykl życia przedsiębiorstwa w kontekście obiektów turystyki poprzemysłowej.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 305-323, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

cykl życia produktu ; cykl życia przedsiębiorstwa ; turystyka przemysłowa ; budynek poprzemysłowy

product life cycle ; enterprise life cycle ; industrial tourism ; post-industrial building

18/19
Nr opisu: 0000124520   
Istrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywności turystycznej.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
-Rozpr. Nauk. Akad. Wychow. Fiz. Wroc. 2014 t. 45, s. 119-129, bibliogr. 29 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

promocja ; turystyka ; marketing mix

promotion ; tourism ; mix marketing

19/19
Nr opisu: 0000095984
Perspektywy powstania nowych uzdrowisk w Polsce.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
W: Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym. Pod. red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. Proksenia, 2014, s. 109-125, bibliogr. 22 poz.

uzdrowisko ; rozwój ; lecznictwo uzdrowiskowe ; Polska

spa ; development ; spa treatment ; Poland

stosując format:
Nowe wyszukiwanie