Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BUROV Y
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000131042   
Automated monitoring of changes in web resources.
[Aut.]: V. Vysotska, Y. Burov, Vasyl Lytvyn, O. Oleshek.
W: 15th International Scientific Conference on Intellectual Systems of Decision Making and Problems of Computational Intelligence. ISDMCI 2019, Kherson, Ukraine, 21-25 May 2019. Eds.: Volodymyr Lytvynenko, Sergii Babichev, Waldemar Wójcik, Olena Vynokurova, Svetlana Vyshemyrskaya, Svetlana Radetskaya. Cham : Springer, 2019, s. 348-363, bibliogr. 22 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1020). Punktacja MNiSW 20.000

zasoby sieciowe ; treść ; technologia SEO ; technologia informacyjna ; technologia sieciowa ; monitoring zmian

web-resource ; content ; SEO-technology ; information technology ; web-technology ; changes monitoring

2/2
Nr opisu: 0000130640   
Heterogeneous data with agreed content aggregation system development.
[Aut.]: L. Churyn, Agnieszka Kowalska-Styczeń, Y. Burov, A. Berko, A. Vasevych, I. Pelekh, Y. Ryshkovets.
W: Modern machine learning technologies and data science. Workshop of the 8th international conference on "Mathematics. Information Technologies. Education", MoMLeT and DS 2019, Shatsk, Ukraine, 2 June 2019 through 4 June 2019 [online]. Ed. by Michael Emmerich,Vasyl Lytvyn, Iryna Yevseyeva, Vitor Basto-Fernandes, Dmytro Dosyn, Victoria Vysotska. [B.m.] : [ b.w.], 2019, plik pdf s. 1-20, bibliogr. 37 poz. (CEUR Workshop Proceedings ; vol. 2386 1613-0073)
http://ceur-ws.org/Vol-2386/paper4.pdf [dostęp 29 lipca 2019]

rynek reklamy internetowej ; reklama kontekstowa ; kampania reklamowa ; informatyka ; technologia informacyjna ; Google AdWords ; serwis internetowy ; zasób informacji ; analiza statystyczna ; system inteligentny ; mediana filtracji ; systemy automatyki ; usługa reklamowa ; strona internetowa ; wyszukiwarka ; zarządzanie reklamą kontekstową ; automatyzacja reklamy kontekstowej ; zautomatyzowany system informacji zarządczej ; elektroniczny system handlu treściami ; wynik wyszukiwania ; uzgodniony system agregacji treści ; technologia dla przedsiębiorstw ; reklama w Internecie

Internet advertising market ; contextual advertising ; advertising campaign ; computer science ; information technology ; Google AdWords ; Web service ; information resource ; statistical analysis ; intelligent system ; median filtration ; automation systems ; advertising service ; Web page ; search engine ; contextual advertising management ; contextual advertising automation ; automated management information system ; electronic content commerce system ; search result ; agreed content aggregation system ; enterprise technology ; online advertising

stosując format:
Nowe wyszukiwanie