Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ALEKSANDER ANETA
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/16
Nr opisu: 0000127342   
Kompetencje przyszłości.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 485-497, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kompetencje ; rynek pracy ; różnica pokoleń

competencies ; labor market ; generation gap

2/16
Nr opisu: 0000129160   
The role of values in human resources diversity management in an innovative enterprise.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
W: Unlocking the potential of employees in the context of organizational diversity. Ed. by Anna Rakowska. Bangkok : ToKnowPress, 2018, s. 85-113, bibliogr.

wartości ; zarządzanie różnorodnością ; innowacje

values ; diversity management ; innovations

3/16
Nr opisu: 0000123603   
Development of managerial competences of the future - shaping curricula for higher education.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Aneta Aleksander.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 3, s. 92-111, bibliogr. 57 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

sektor publiczny ; administracja ; CSR ; polityka antykorupcyjna ; zarządzanie etyczne ; szkolnictwo wyższe ; kompetencje menedżerskie

public sector ; administration ; CSR ; anti-corruption policy ; ethical management ; higher education ; managerial competences

4/16
Nr opisu: 0000089477
Działania w wymiarze procesy.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 133-144, bibliogr.

marketing ; plan marketingowy ; proces innowacyjny ; komunikacja marketingowa

marketing ; marketing plan ; innovative process ; marketing communication

5/16
Nr opisu: 0000089481
Słownik terminów innowacyjnego przedsiębiorcy.
[Aut.]: Piotr Weryński, Aneta Aleksander, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 168-189, bibliogr.

innowacyjność ; przedsiębiorstwo ; marketing ; rozwój przedsiębiorstwa

innovation ; enterprise ; marketing ; enterprise development

6/16
Nr opisu: 0000081029   
Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys

corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis

7/16
Nr opisu: 0000077887
Proces kształtowania tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa w następstwie sytuacji kryzysowych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
Zabrze, 2012, 235 k., bibliogr. 249 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

marketing ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; tożsamość organizacyjna ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; zarządzanie sytuacją kryzysową

marketing ; enterprise management ; organizational identity ; human resources management ; crisis management

8/16
Nr opisu: 0000078549
Marketing audit as an innovative tool of business development support.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
W: Theory of management 3. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 65-70, bibliogr. 11 poz.

marketing ; audyt marketingowy ; przedsiębiorstwo ; sterowanie

marketing ; marketing audit ; enterprise ; control

9/16
Nr opisu: 0000084371   
Tożsamość organizacji sieciowych.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Marta Macełko.
W: Socjologiczne, pedagogiczne i psychologiczne problemy organizacji i zarządzania [online]. Red. S. Banaszak, K. Doktór. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, 2011, (plik pdf) s. 789-799, bibliogr. 21 poz.
Dostępny w internecie: http://wskiz.edu/files/uczelnia/ebook_socjologiczne_pedagogiczne_2011.pdf [dostęp 25 maja 2013]

organizacja sieciowa ; tożsamość organizacyjna ; zarządzanie organizacją

network organization ; organizational identity ; organization management

10/16
Nr opisu: 0000070367
Corporate crisis as a disturbing force for an organizational identity.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
W: Knowledge base for management - theory and practice. Scientific monograph collection. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina. Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS University Publishing House, 2010, s. 72-77

11/16
Nr opisu: 0000069976
Kształtowanie tożsamości jako element działań marketingowych regionu.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
W: Marketing. Ujęcie terytorialne. Monografia. Pod red. J. Koszałki. Gdańsk : Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2010, s. 53-71

12/16
Nr opisu: 0000058686
Główne wartości uczelni wyższych - wyniki badań.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, Izabela* Grzanka, Izabela* Mendel, Marek Krannich, Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 131-149 (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)

uczelnia wyższa ; wartości ; szkolnictwo wyższe ; współczesny uniwersytet ; etos akademicki ; kultura organizacyjna

university ; values ; higher education ; modern university ; academic ethos ; organizational culture

13/16
Nr opisu: 0000058683
Tożsamość uniwersytetu.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 99-107, bibliogr. 10 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)

uczelnia wyższa ; tożsamość organizacyjna ; przemiana rynku ; współczesny uniwersytet

university ; organizational identity ; market transformation ; modern university

14/16
Nr opisu: 0000051408
Koncepcja kapitału relacyjnego jako składnika kapitału intelektualnego organizacji.
[Aut.]: Marta Macełko, Aneta Aleksander.
W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu, 2008, s. 202-214
Materiały VII Seminarium Młodych Pracowników Nauki, Doktorantów i Adiunktów, Niedzica, 16-17 czerwca 2008

15/16
Nr opisu: 0000048652   
Pojęcie identyfikacji pracownika z organizacją w świetle badań literaturowych oraz w praktyce działalności przedsiębiorstw.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
-Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 143-157, bibliogr. 16 poz.

identyfikacja pracownika z organizacją ; tożsamość organizacyjna ; relacje między pracownikami ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; satysfakcja z pracy

identification of employee with an organization ; organizational identity ; relationships between employees ; corporate identity ; job satisfaction

16/16
Nr opisu: 0000056144
Badanie wpływu obróbki laserowej na zmianę własności pokryć ceramicznych.
[Aut.]: Krystyna** Kobylańska-Szkaradek, Aneta Swadźba.
W: Advanced materials and technologies. AMT'92. Nowoczesne materiały i technologie. XIII Konferencja Metaloznawcza, Warszawa - Popowo 23-25 września 1992. Materiały konferencyjne. Komitet Metalurgii Polskiej Akademii Nauk, Wydział Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Hutniczego. [B.m.] : [b.w.], 1992, s. 96-97, bibliogr. 6 poz.

stosując format:
Nowe wyszukiwanie