Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ŻEMŁA M
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000126374
Development models of ski resorts - selected examples from Poland.
[Aut.]: M. Żemła, Adam Szromek.
W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2018, 26 August - 1 September, 2018, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 5. Iss. 5.3. Sofia : STEF92 Technology, 2018, s. 1-8, bibliogr. 15 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)

model rozwoju ; ośrodek narciarski ; Polska

development model ; ski resort ; Poland

2/4
Nr opisu: 0000095998
Preference for domestic offer in tourism among students in Central European countries.
[Aut.]: M. Żemła, Adam Szromek.
-Eur. J. Tour. Hospit. Recreat. 2014 vol. 5 spec. iss., s. 183-196, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

turystyka krajowa ; Polska ; Republika Czeska

domestic tourism ; Poland ; Czech Republic

3/4
Nr opisu: 0000080919
Multidimensional segmentation of Polish ski resorts visitors.
[Aut.]: Adam Szromek, M. Żemła, A. Hadzik.
-J. Tour. Chall. Trends 2012 vol. 5 no. 1, s. 41-46

sport zimowy ; segmentacja rynku ; turystyka sportowa

winter sport ; market segmentation ; sport tourism

4/4
Nr opisu: 0000075962   
Symptomy stronniczości turystów w ocenie atrakcyjności krajowej oferty turystycznej na przykładzie Polski i Czech.
[Aut.]: M. Żemła, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Usług 2012 nr 82, s. 165-178. Punktacja MNiSW 6.000

rynek turystyczny ; atrakcyjność turystyczna ; Polska ; Republika Czeska

tourist market ; tourist attractiveness ; Poland ; Czech Republic

stosując format:
Nowe wyszukiwanie