Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NOWE W GLOTTODYDAKTYCE
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000131458
Tytuł oryginału: Kompetencje, role i zadania nauczyciela szkoły podstawowej ogólnodostępnej w odniesieniu do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Autorzy: Beata Pituła, Anna Waligóra.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 63-82
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/11
Nr opisu: 0000133364
Tytuł oryginału: Piecza zastępcza - identyfikacja specjalnych potrzeb edukacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Foster care - identification of special educational needs
Autorzy: Anna Suchon.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 235-253, bibliogr.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: rodzina ; opieka zastępcza ; instytucje wspomagaj±ce funkcjonowanie rodziny
Słowa kluczowe angielskie: family ; foster care ; family support institutions
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/11
Nr opisu: 0000131459
Tytuł oryginału: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
Opis fizyczny: , 256 s.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 12
Słowa kluczowe polskie: edukacja wł±czaj±ca ; uczeń ; specjalne potrzeby edukacyjne ; kształcenie ; integracja
Słowa kluczowe angielskie: inclusion education ; pupil ; special educational needs ; education ; integration
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/11
Nr opisu: 0000133365
Tytuł oryginału: Specjalne potrzeby edukacyjne. Wczesnoszkolne kształcenie my¶lenia komputacyjnego.
Autorzy: Andrzej Mitas.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 45-62
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/11
Nr opisu: 0000133362
Tytuł oryginału: Szkoła ¶rednia ogólnodostępna polem walki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Tytuł w wersji angielskiej: Public secondary school as battlefield for special needs students
Autorzy: Katarzyna Kamińska.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 221-233, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: specjalne potrzeby edukacyjne ; szkoła ¶rednia ; szkoła ogólnodostępna ; nauczyciel ; pedagog ; kształcenie specjalne
Słowa kluczowe angielskie: special educational needs ; high school ; mainstream school ; teacher ; educator ; special education
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/11
Nr opisu: 0000133361
Tytuł oryginału: The importance of pedagogical diagnosis in the context of the psychological conditions of decision-making. A theoretical recognition of selected areas.
Autorzy: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 83-97, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Słowa kluczowe polskie: diagnoza ; diagnoza pedagogiczna ; diagnoza psychologiczna ; terapia ; diagnostyka ; proces diagnostyczny
Słowa kluczowe angielskie: diagnosis ; pedagogical diagnosis ; psychological diagnosis ; therapy ; diagnostics ; diagnostic process
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/11
Nr opisu: 0000131461
Tytuł oryginału: Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej. Analiza przypadku.
Autorzy: Jerzy Wolny.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 143-172
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,5
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/11
Nr opisu: 0000128383
Tytuł oryginału: Edukacja wobec migracji: konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018
Opis fizyczny: , 243 s.
ISBN: 978-83-7638-956-1
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 11
Słowa kluczowe polskie: język polski ; studia ; nauczanie ; imigrant ; edukacja międzykulturowa
Słowa kluczowe angielskie: Polish language ; study ; teaching ; immigrant ; intercultural education
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/11
Nr opisu: 0000125779
Tytuł oryginału: Integracyjno-inkluzyjny model dydaktyki języka polskiego jako drugiego.
Autorzy: Przemysław Gębal.
¬ródło: W: Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, s. 63-82
ISBN: 978-83-7638-956-1
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: glottodydaktyka ; język polski ; drugi język ; integracja ; inkluzja
Słowa kluczowe angielskie: glottodidactics ; Polish language ; second language ; integration ; inclusion
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/11
Nr opisu: 0000133360
Tytuł oryginału: Podręczniki i materiały dydaktyczne do języka polskiego jako obcego/drugiego w ¶wietle koncepcji międzykulturowo¶ci i transkulturowo¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Textbooks and teaching materials for polish as a foreign and second language in the context of interculturality and transculturality
Autorzy: Monika Nawracka.
¬ródło: W: Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, s. 117-138, bibliogr.
ISBN: 978-83-7638-956-1
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: język polski ; język obcy ; kultura ; międzykulturowo¶ć ; transkulturowo¶ć ; uczenie się
Słowa kluczowe angielskie: Polish language ; foreign language ; culture ; interculturality ; transculturality ; learning
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


11/11
Nr opisu: 0000125775
Tytuł oryginału: Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego : podej¶cie integracyjno-inkluzyjne.
Autorzy: Przemysław Gębal.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018
Opis fizyczny: , 291 s.
ISBN: 978-83-7638-931-8
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 1)
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 13
Słowa kluczowe polskie: język polski ; dydaktyka ; glottodydaktyka
Słowa kluczowe angielskie: Polish language ; didactics ; glottodidactics
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie