Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WARTOŚĆ KLIENTOWSKA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000075764
Tytuł oryginału: Koncepcja benchmarkingu w placówkach handlowych a tworzenie wartości dla klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Bechmarking in retail trade net vs customer value
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: W: Praktyka zarządzania jakością w XXI wieku = The practice of quality management in the XXI century. Pod red. T. Sikory, M. Giemzy. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2012, s. 487-507, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-929209-7-7
Słowa kluczowe polskie: benchmarking ; handel detaliczny ; wartość klientowska
Słowa kluczowe angielskie: benchmarking ; retail trade ; customer value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie