Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SIŁA MARKI
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000124377
Tytuł oryginału: Concept of customer value management as opposed to development and growth of brand equity
Autorzy: Przemysław Bartosz.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2017 nr 4, s. 5-26, bibliogr. 38 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
DOI:
Słowa kluczowe polskie: siła marki ; wartość klienta ; zarządzanie wartością klienta
Słowa kluczowe angielskie: brand equity ; customer value ; customer value management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4664
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000050958
Tytuł oryginału: Measuring brand equity and brand market value
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Forum. Stat. Slovacum 2008 nr 3, s. 39-43
p-ISSN: 1336-7420
Słowa kluczowe polskie: siła marki ; wartość rynkowa marki ; wizerunek marki
Słowa kluczowe angielskie: brand equity ; brand market value ; brand image
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie