Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTACJA KORPORACYJNA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000130186
Tytuł oryginału: Assessing reputation of an enterprise as a socially responsible organization.
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Strategic Innovative Marketing. 6th IC-SIM, Pafos, Cyprus 2017. Eds. Damianos P. Sakas, Dimitrios K. Nasiopoulos. Cham : Springer, 2019, s. 143-150, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-3-030-16098-2978-3-030-16099-9
Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja korporacyjna ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; CSR ; CSR management ; enterprise's stakeholders
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000133561
Tytuł oryginału: Digital customer as a creator of the reputation of modern companies
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Found. Manag. 2019 vol. 11 iss. 1, s. 255-266, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-7279
e-ISSN: 2300-5661
DOI:
Słowa kluczowe polskie: klient cyfrowy ; reputacja korporacyjna ; zarz±dzanie reputacj± ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: digital customer ; corporate reputation ; reputation management ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/4
Nr opisu: 0000112323
Tytuł oryginału: The concept of corporate reputation assessment model-the stock market investors perspective.
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Strategic Innovative Marketing. 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015. Eds.: Androniki Kavoura, Damianos P. Sakas, Petros Tomaras. Cham : Springer, 2017, s. 165-171, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-3-319-33863-7978-3-319-33865-1
Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja korporacyjna ; ocena/pomiar reputacji ; inwestorzy giełdowi ; logika rozmyta
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; assessment/measurement of reputation ; stock market investors ; fuzzy logic
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/4
Nr opisu: 0000112320
Tytuł oryginału: Use of fuzzy logic in the corporate reputation assessment: stock market investors' perspective
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: -World Acad. Sci. Eng. Technol., Int. J. Soc. Behav. Educ. Econ. Bus. Ind. Eng. [online] 2016 vol. 10 no. 5, s. 1724-1733, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
p-ISSN: 2010-376X
e-ISSN: 2010-3778
Słowa kluczowe polskie: reputacja korporacyjna ; logika rozmyta ; model rozmyty ; inwestorzy giełdowi
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; fuzzy logic ; fuzzy model ; stock market investors
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie