Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DYDAKTYKA ADAPTACYJNA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000131977
Tytuł oryginału: Ensembles of active adaptive incremental classifiers.
Autorzy: Michał Kozielski, Krzysztof Kozieł.
Źródło: W: Man-machine interactions 6. 6th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2019, Cracow, Poland, October 2-3, 2019. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Sebastian Deorowicz, Katarzyna Harężlak, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2020, s. 66-76, bibliogr. 17 poz.
ISBN: 978-3-030-31963-2978-3-030-31964-9
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1061 2194-5357)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Springer; Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dydaktyka adaptacyjna ; strumień danych ; metody agregacji
Słowa kluczowe angielskie: adaptive learning ; data stream ; ensemble methods ; concept drift detection
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000121844
Tytuł oryginału: Dydaktyka adaptacyjna i dydaktyka spersonalizowana - modele i narzędzia
Tytuł w wersji angielskiej: Adaptive learning and personalizing learning - models and tools
Autorzy: A. Gałuszka, Damian Bereska, Adam Gałuszka.
Źródło: -Humanum 2017 vol. 26 nr 3, s. 291-300, bibliogr. 31 poz.
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1898-8431
e-ISSN: 2450-0313
Słowa kluczowe polskie: dydaktyka adaptacyjna ; dydaktyka spersonalizowana
Słowa kluczowe angielskie: adaptive learning ; personalizing learning
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie