Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000120207
Tytuł oryginału: Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Social media as a source of reputational enterprise risk
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Stud. Ekon. 2017 nr 322, s. 230-242, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: reputacja ; ryzyko reputacji ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: reputation ; reputational risk ; social media
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/6
Nr opisu: 0000111518
Tytuł oryginału: Corporate reputation and customer loyalty as the measures of competitive enterprise position - empirical analyses on the example of Polish banking sector
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Oecon. Copernicana 2016 vol. 7 nr 1, s. 91-106, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2083-1277
e-ISSN: 2353-1827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja ; lojalność klienta ; pozycja konkurencyjna ; sektor bankowości
Słowa kluczowe angielskie: reputation ; customer loyalty ; competitive position ; banking sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-ND
Dostęp on-line:


3/6
Nr opisu: 0000105464
Tytuł oryginału: Możliwości oceny zaangażowania przedsiębiorstw w działania społecznie odpowiedzialne a ich polityka informacyjna w zakresie CSR
Tytuł w wersji angielskiej: Possibility of assessing companies' commitment to socially responsible activities and their information policy regarding CSR
Autorzy: Danuta Szwajca, Tomasz Nawrocki.
Źródło: -Prz. Organ. 2016 nr 4, s. 44-52, bibliogr. 34 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 0137-7221
Słowa kluczowe polskie: CSR ; polityka informacyjna przedsiębiorstwa ; reputacja ; spółka giełdowa ; udziałowiec
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; information policy of enterprise ; reputation ; listed company ; shareholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.695


4/6
Nr opisu: 0000111483
Tytuł oryginału: Ryzyko reputacji jako nowa kategoria ryzyka w bankowości.
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation risk as a new category of risk in banking
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Wielowymiarowość podejścia procesowego w zarządzaniu. Red. Agnieszka Bitkowska i Elżbieta Weiss. Warszawa : Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2016, s. 167-179, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-83-940025-1-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
Słowa kluczowe polskie: reputacja ; ryzyko reputacji ; zarządzanie ryzykiem reputacji
Słowa kluczowe angielskie: reputation ; reputation risk ; management of reputation risk
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/6
Nr opisu: 0000115323
Tytuł oryginału: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa w kontekście redukcji ryzyka reputacyjnego.
Tytuł w wersji angielskiej: Social responsibility of the company in the context of reputational risk reduction
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności w organizacjach i gospodarce. Pod red. Izabeli Jonek-Kowalskiej. Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : Śląskie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 163-173, bibliogr. 27 poz poz.
ISBN: 978-83-61975-42-7
Seria: (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 3 2451-456X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: reputacja ; ryzyko reputacji ; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: reputation ; reputational risk ; corporate social responsibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


6/6
Nr opisu: 0000113650
Tytuł oryginału: Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Adres wydawniczy: Warszawa : CeDeWu, 2016
Opis fizyczny: , 212 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7556-905-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 11
Słowa kluczowe polskie: reputacja ; zaufanie ; interesariusz przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: reputation ; trust ; stakeholder of the company
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie