Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EMPLOYER BRANDING
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000134608
Tytuł oryginału: Factors affecting the image of hospitals - literature analysis
Autorzy: Karolina Wielicka-Gańczarczyk.
Źródło: -Sil. Univ. Technol. Sci. Pap., Organ. Manage. 2019 no. 136, s. 653-663, bibliogr. 41 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: szpital ; opieka zdrowotna ; wizerunek firmy ; budowanie marki pracodawcy
Słowa kluczowe angielskie: hospital ; healthcare ; corporate image ; employer branding
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000111315
Tytuł oryginału: Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce
Tytuł w wersji angielskiej: Employer branding - strategy of organization's success in modern economy
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 95, s. 345-356, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: employer branding ; brand building ; personnel marketing ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000120050
Tytuł oryginału: Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce.
Tytuł w wersji angielskiej: Employer branding - strategy of organization's success in modern economy
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. II Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 22-24 września 2016 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Second international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2016, s. 91
ISBN: 978-83-945539-1-3
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Słowa kluczowe polskie: employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: employer branding ; brand building ; personal marketing ; human resources management
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie