Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DATA ENGINEERING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000122050
Tytuł oryginału: Convergence analysis of PSO for hyper-parameter selection in deep neural Networks.
Autorzy: Jakub Nalepa, Pablo Ribalta Lorenzo.
Źródło: W: Advances on P2P, parallel, grid, cloud and internet computing. Proceedings of the 12th International Conference on P2P, Parallel, Grid, Cloud and Internet Computing (3PGCIC-2017). Eds. Fatos Xhafa, Santi Caballe, Leonard Barolli. Cham : Springer International Publishing, 2018, s. 284-295, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-3-319-69834-2978-3-319-69835-9
Seria: (Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies ; vol. 13 2367-4512)
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Bazy indeksujące publikację: Springer; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: inżynieria danych ; technologie komunikacyjne ; obliczenia P2P ; obliczenia równoległe ; chmura obliczeniowa ; przetwarzanie w Internecie ; 3PGCIC-2017
Słowa kluczowe angielskie: data engineering ; communication technologies ; P2P computing ; parallel grid computing ; cloud computing ; Internet computing ; 3PGCIC-2017
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000104136
Tytuł oryginału: "Technology assessment" jako przykład nowego wyzwania w kształceniu inżynierów: analiza potrzeb i propozycje rozwiązań
Tytuł w wersji angielskiej: "Technology assessment" as an example of new challenges in engineering education: analysis of needs and proposals of solutions
Autorzy: Jan Kaźmierczak.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2015 nr 2, s. 18-27, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
Słowa kluczowe polskie: kształcenie inżynierów ; Technology Assessment ; innowacja społeczna ; inżynieria danych ; blended learning
Słowa kluczowe angielskie: engineering education ; Technology Assessment ; social innovation ; data engineering ; blended learning
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie