Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CHALLENGE-DRIVEN EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000121565
Tytuł oryginału: A new education model in sustainable energy
Autorzy: W. Grega, Krzysztof Pikoń.
Źródło: -Int. J. Innov. Sustain. Dev. 2018 vol. 12 iss. 1/2, s. 13-27, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,8
p-ISSN: 1740-8822
e-ISSN: 1740-8830
DOI:
Słowa kluczowe polskie: edukacja ; studia magisterskie ; energia odnawialna ; Europejski Instytut Innowacji i Technologii ; EIT ; trójkąt wiedzy ; przedsiębiorczość ; edukacja ukierunkowana na wyzwania ; metoda nauczania przez projekty ; wskaźnik jakości ; KPI ; kluczowe wskaźniki wydajności
Słowa kluczowe angielskie: education ; master's program ; sustainable energy ; The European Institute for Innovation and Technology ; EIT ; knowledge triangle ; entrepreneurship ; challenge-driven education ; case teaching method ; quality indicator ; KPI ; key performance indices
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie