Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CHALLENGE DRIVEN EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000133079
Tytuł oryginału: Challenge driven education combined with PBL in engineering MSC programs.
Autorzy: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka, Marcin Landrat, Waldemar Ścierski.
Źródło: W: 12th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019, s. 9092-9097, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-84-09-14755-7
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: wyzwania ; PBL ; nowe trendy ; edukacja ukierunkowana na wyzwania
Słowa kluczowe angielskie: challenges ; PBL ; new trends ; challenge driven education
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000127632
Tytuł oryginału: Energy DreaMap - challenge driven education in clean fossil and alternative fuels energy program.
Autorzy: Magdalena Bogacka, Krzysztof Pikoń.
Źródło: W: 11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2018, Seville, Spain, 12th - 14th November, 2018. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, s. 6748
ISBN: 978-84-09-05948-5
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
DOI:
Słowa kluczowe polskie: Energy DreaMap ; edukacja ukierunkowana na wyzwania ; nauczanie oparte na projekcie
Słowa kluczowe angielskie: Energy DreaMap ; challenge driven education ; project based learning
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000115585
Tytuł oryginału: Work in progress: combining active learning methods in engineering education.
Autorzy: Magdalena Bogacka, Krzysztof Pikoń.
Źródło: W: Proceedings of 2017 IEEE Global Engineering Education Conference. (EDUCON), 25-28 April 2017, Athens, Greece. Piscataway : IEEE, 2014, s. 1863-1867, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-1-5090-5467-1
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science; Scopus
Słowa kluczowe polskie: debata oxfordzka ; nauczanie przez projekty
Słowa kluczowe angielskie: Oxford debate ; project based learning ; challenge driven education ; case teaching
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie