Wynik wyszukiwania
Zapytanie: FESTINGER
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000104915
Tytuł oryginału: Zjawisko dysonansu i konsonansu poznawczego w zachowaniach konsumentów produktu turystycznego - wprowadzenie do zagadnienia
Tytuł w wersji angielskiej: The phenomenon of cognitive dissonance and consonance in the behavior of tourism product consumers - introduction to the issue
Autorzy: Adam Szromek.
Źródło: -Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2015 nr 379, s. 348-355, bibliogr. 14 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. Red. Andrzej Rapacz
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; konsonans poznawczy ; konsument produktu turystycznego ; psychologia ; Festinger
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; cognitive consonance ; tourism product consumer ; psychology ; Festinger
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie