Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DEMATEL METHOD
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000118975
Tytuł oryginału: Network capability configurations for service offerings in servitised environments.
Autorzy: Mirosław Matusek.
Źródło: W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2016, November 28th - 30th 2016, Zakopane, Poland. Conference proceedings. TANGER Ltd., VSB - Technical University Ostrava. Czech Republic, Technical University in Kosice. Slovakia, AGH University of Science & Technology. Cracow. Poland. Ostrava : Tanger, 2017, s. 442-449, bibliogr. 35 poz.
ISBN: 978-80-87294-76-5
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: zdolności sieciowe ; serwicyzacja ; metoda DEMATEL ; widok zasobów ; widok dynamiczny
Słowa kluczowe angielskie: network capabilities ; servitization ; DEMATEL method ; resources-based view ; dynamic-based view
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000112068
Tytuł oryginału: Configuration of network capability: main value drivers in steel service centres.
Autorzy: Mirosław Matusek.
Źródło: W: METAL 2016. 25th Anniversary International Conference on Metallurgy and Materials, Brno, Czech Republic, May 25th - 27th, 2016. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ostrava : Tanger, 2016, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1931-1937, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-80-87294-67-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Bazy indeksujące publikację: Web of Science; Scopus
Słowa kluczowe polskie: stalowe centrum serwisowe ; zdolności sieciowe ; serwicyzacja ; metoda DEMATEL ; wartość klienta
Słowa kluczowe angielskie: steel service centre ; network capabilities ; servitization ; DEMATEL method ; customer value
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000110475
Tytuł oryginału: Innowacje usług w przedsiębiorstwach produkcyjnych - jak uniknąć "paradoksu usług"
Tytuł w wersji angielskiej: Service innovation in manufacturing enterprises - hov to avoid service paradox
Autorzy: Mirosław Matusek.
Źródło: -Organ. i Kier. 2016 nr 2, s. 87-103, bibliogr. 28 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 0137-5466
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; usługi ; konfiguracja zasobów ; metoda DEMATEL
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; services ; resources configuration ; DEMATEL method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie