Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZMIANY ZACHOWAŃ PODMIOTÓW RYNKOWYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000073616
Tytuł oryginału: Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual method ; quality measurement
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/7
Nr opisu: 0000078499
Tytuł oryginału: Nowe drogi wykorzystania marketingu w przedsiębiorstwie.
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 119-123
Słowa kluczowe polskie: marketing ; przedsiębiorstwo ; innowacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; enterprise ; innovative management the enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/7
Nr opisu: 0000078465
Tytuł oryginału: Uwarunkowania lojalności klientów.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 71-79
Słowa kluczowe polskie: klient ; lojalność klienta
Słowa kluczowe angielskie: client ; customer loyalty
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/7
Nr opisu: 0000086440
Tytuł oryginału: Wpływ inteligencji emocjonalnej i orientacji w kwestiach emocji na zmiany zachowań podmiotów rynkowych.
Autorzy: Lilianna* Wojtynek.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 98-110
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/7
Nr opisu: 0000031350
Tytuł oryginału: Wpływ kapitału społecznego na realizację współczesnej koncepcji marketingowej na przykładzie przedsiębiorstw świadczących usługi teleinformatyczne.
Autorzy: Izabela* Grzanka.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 2. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 153-160
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


6/7
Nr opisu: 0000078501
Tytuł oryginału: Wykorzystanie rachunku kosztów w procesie oceny rentowności klientów.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 139-146
Słowa kluczowe polskie: rachunek kosztów ; rentowność ; wartość przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: cost account ; profitability ; enterprise value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


7/7
Nr opisu: 0000078497
Tytuł oryginału: Zachowania konsumenta na rynku nieruchomości mieszkaniowych.
Autorzy: Ewa* Stachura.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 48-59
Słowa kluczowe polskie: nieruchomość ; rynek nieruchomości ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: real estate ; real estate market ; consumer behaviour
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie