Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROCEEDINGS OF THE 2012 IEEE GLOBAL ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE EDUCON MA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000083226
Tytuł oryginału: Rethinking e-assessment in a core engineering course.
Autorzy: Katarzyna Mościńska, Jerzy** Rutkowski.
Źródło: W: Proceedings of the 2012 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), Marrakech, Morocco, 17-20 April 2012 r [online]. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2012, (plik PDF) s. 1-4, bibliogr. 11 poz.
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=6201136 [dostęp 13 maja 2012]
DOI:
Słowa kluczowe polskie: blended learning ; ocena sumatywna ; ocena formatywna
Słowa kluczowe angielskie: blended learning ; summative assessment ; formative assessment
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie