Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ORGANIZACJE KOMERCYJNE I NIEKOMERCYJNE WOBEC WZMOŻONEJ KONKURENCJI ORAZ WZRAST
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000051408
Tytuł oryginału: Koncepcja kapitału relacyjnego jako składnika kapitału intelektualnego organizacji.
Autorzy: Marta Macełko, Aneta Aleksander.
Źródło: W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu, 2008, s. 202-214
Uwagi: Materiały VII Seminarium Młodych Pracowników Nauki, Doktorantów i Adiunktów, Niedzica, 16-17 czerwca 2008
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


2/2
Nr opisu: 0000013774
Tytuł oryginału: E-learning jako narzędzie budowy przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym przedsiębiorstwie.
Autorzy: J. Żukowska-Budka, Zdzisław Sroczyński.
Źródło: W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. [III Konferencja dla doktorantów i młodych naukowców]. [Tarnów] : [Wydaw. Wyższej Szkoły Biznesu], 2004
Organizator: Wyższa Szkoła Biznesu. Tarnów
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie